Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har 1600 nå, spilt med randoms i trade for å få gear :) Men har erfaring fra 2,3k+.

Hvilken class og setup spiller du, og hvilken bracket?

Aff lock

3v3

WLS atm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aff lock

3v3

WLS atm

Hørtes morro ut det! Vi kjørte rogue, hunt og rdruid på den tiden RMP var så populært. Var ganske kult siden setupen vår kjørte over RMP fullstendig.

Har du spilt lenge? 2750 rating er jo helt latterlig, på den tiden jeg spilte mye arena var de høyeste teamsa på rundt 2,5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes morro ut det! Vi kjørte rogue, hunt og rdruid på den tiden RMP var så populært. Var ganske kult siden setupen vår kjørte over RMP fullstendig.

Har du spilt lenge? 2750 rating er jo helt latterlig, på den tiden jeg spilte mye arena var de høyeste teamsa på rundt 2,5.

RMP var og er fortsatt nokså OP. Rogue, hunter og druid har jeg ikke møtt så ofte

Har rundt 1000 dager played på locken, så ja :p

Går for 2950-3000 rating før sesongen er over slik at jeg får prideful gladiator tittelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH]149574[/ATTACH]

What's up? :D

Panda er awesome, men 3900 g....hvordan overlever du i wow :p hadde du vært på serveren min skulle jeg donert litt til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panda er awesome, men 3900 g....hvordan overlever du i wow :p hadde du vært på serveren min skulle jeg donert litt til deg

Ga bort all gull og stash til eksen når jeg slutta. Hadde i det minste hjerne nok til å ikke slette chars ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RMP var og er fortsatt nokså OP. Rogue, hunter og druid har jeg ikke møtt så ofte

Har rundt 1000 dager played på locken, så ja :p

Går for 2950-3000 rating før sesongen er over slik at jeg får prideful gladiator tittelen :)

1000 dager! Jeg trodde jeg hadde mye med 400 dager played på huntarden ;)

Skjønner ikke hva dere mener, er 3900g lite?

post-1915-14440987227424_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1000 dager! Jeg trodde jeg hadde mye med 400 dager played på huntarden ;)

Skjønner ikke hva dere mener, er 3900g lite?

Hahahah :p

Jeg har 167.000 gull. Kjøper og selger ting på AH :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah :p

Jeg har 167.000 gull. Kjøper og selger ting på AH :)

Not bad:)

Når jeg logget av sist, så hadde jeg 480,000 ca. Irriterer meg litt at jeg gav meg før 500,000

Men ja, auctioneer kommer man langt med, mods som lar deg crafte bedre/som tar hensyn til pris, hjelper med en mailaddon for å håndtere mail mellom alts/guildbanken din, altoholic er et must for å huske hvor du har alle tingene, og hvilken Char som kan crafte hva.

Men dette er ting jeg sist drev med når thunder King var endgame pve.

Nøkkelen til å skaffe seg gull ligger i å ikke bruke penger på ting du ikke trenger/sørge for at det er mer gull på vei inn enn det er på vei ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi er inne på gold...hva gjør man for å tjene mer? Noen har jo sinnsykt mye hele tiden?

Under vanilla og TBC så kjøpte jeg så mye gull ifra kina at kostnadene startet å skremme meg. Spesielt når jeg bestemte meg for å gå hardcore pvp ifra vanilla til hardcore pve tidlig TBC. Alle de tinga man måtte ha til hver jævla raid. Hadde banken full av diverse elixier. Jeg bidro trolig til å voldta økonomien på min server men det gikk allerede så jævla mye tid at jeg nektet å farme gull.

Husker spesielt engang når jeg skulle på kino og ble hentet, plutselig ringer telefonen og det er en kinesere med dårlig engelsk aksent som pent ber meg om å logge på; gullet som jeg hadde bestilt var farmet og klart for levering. Og måtte "møte" dem ved barrens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under vanilla og TBC så kjøpte jeg så mye gull ifra kina at kostnadene startet å skremme meg. Spesielt når jeg bestemte meg for å gå hardcore pvp ifra vanilla til hardcore pve tidlig TBC. Alle de tinga man måtte ha til hver jævla raid. Hadde banken full av diverse elixier. Jeg bidro trolig til å voldta økonomien på min server men det gikk allerede så jævla mye tid at jeg nektet å farme gull.

Husker spesielt engang når jeg skulle på kino og ble hentet, plutselig ringer telefonen og det er en kinesere med dårlig engelsk aksent som pent ber meg om å logge på; gullet som jeg hadde bestilt var farmet og klart for levering. Og måtte "møte" dem ved barrens.

The barrens :$

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen av dere med for mye spenn er gira på å fikse litt achievements og gear før ny expantion så tar vi BARE 450k gull for et fullt run i siege of orgrimmar 25 hc. Da får du alt du vil ha av gear, achievements samt mount fra garrosh. Draenor horde, KOM KOM :-----D

(ps: ca 1 mnds kø/venteliste) :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen av dere med for mye spenn er gira på å fikse litt achievements og gear før ny expantion så tar vi BARE 450k gull for et fullt run i siege of orgrimmar 25 hc. Da får du alt du vil ha av gear, achievements samt mount fra garrosh. Draenor horde, KOM KOM :-----D

(ps: ca 1 mnds kø/venteliste) :cool:

Hva skjer om det ikke dropper noe loot for personen som kjøper seg inn? Refund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...