Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Lenaludvigsen

Blogger i om hverdagen, og det å kjempe seg ut fitnessbobla. (spisesykdom, både på gode og vonde dager)

Er veldig ærlig i de fleste innleggene mine, og blogger mest for at andre som sliter skal kunne relatere seg og finne litt støtte i det. Vet det er mange her som sliter også, så om man er en av de kan det vel være interressant å ta en titt:)

Ellers elsker jeg å lage mat, og lager middag til kun meg selv hver dag. Dermed har jeg også mange lure middagsoppskrifter og diverse annen god og sunn mat.

• 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

FITNESSBLOGG: oppskrift og innholdsfortegnelse

1. Nye formbilder OFTE, alltid i en minimal bikini, og senere et innlegg med "hvordan våger du/dere å kommentere kroppen min?!" Og; jeg vil ikke dømmes på utseende.

2. Presisere at fett% en har er alt for lav til at det er sunt. Og i alle andre innlegg må en bekrefte at helse, tross alt, er det viktigste.

3. Matbilder - hver dag. Og så forklare at du seeeelvfølgelig spiste mer enn avblildet, for du forsynte deg mer etterpå, eller glemte å ta bilde før du startet å spise. Og allt måltid må innholde minst et magisk nullkalori-produkt fra iHerb

4. Snakk masse om coachen din.

5. Skriv enda mer om sponsoren(e) din(e) og oppfordre ALLE leserne dine til å kjøpe all slags fantastiske produkter

6. Bruk ordene "Heeeeerlig", "deilig" og "fantastsik" i minst annenhver setning.

7. Husk å presisere at livet ditt selsagt består av mer enn trening..

8. Og husk formbildene da... ofte og sjukt mange som er nesten kliss like

<3 Fitness <3

• 1 år senere...

Jeg vekker til live denne tråden. detter er min blogg:

Styrketrening og en sunn livsstil er min største lidenskap. Ikke bare innvendig, men også det man putter på huden vår. Liker å eksprimentere på kjøkkenet. Da særlig sunn og næringsrik mat. Synes det er viktig å ta vare på det kroppen man har og bli den beste versjonen av seg selv på alle plan. Liker også friluftsliv. Har siden vinteren 2008,fått diagnosen UC. Men lever i dag ett tilnærmet normalt liv. Dere vil kun merke dette når dere ser på oppskriftene mine. Jeg tåler nemlig ikke alt av ingredienser/mat

http://fitnesskaroline.blogg.no/post-3065-14441007356133_thumb.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...