Jump to content

FEA

Members
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

About FEA

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hva med PAM? Finnes på Ultra/meny og i sverige
  2. Terreng er bra, for da blir det ikke det samme steget hver gang slik som på asfalt. Dessuten er det mye bedre "naturlig støtdemping" i terrenget, fremfor hard asfalt
  3. FEA

    Questbar - Favoritt?

    Mange oppskrifter med Questbars på Quest Nutrition sin youtube https://www.youtube.com/user/QuestBars/videos
  4. FEA

    Questbar - Favoritt?

    Fortsatt mye billigere fra iherb, om du velger den billigste frakten da koster en boks med 12 omtrent 180-190 kr, inkl frakt. Pleier å ta 10 dager ca før jeg får de, men varierer veldig, har tatt opp til 2 uker om ikke mer.
  5. Hva kan jeg gjøre for å bedre sentringen da? Hvis det er mulig?
  6. Endte opp med å kjøpe compression calf guards, har ikke hatt problemer etter at jeg starta å bruke de, men vet ikke helt om de er grunnen heller da ..
  7. Raatassen fant du ut av det? Sliter med det samme selv..
  8. Har fått beinhinnebetennelse, og lurer derfor på om jeg skal skaffe meg slike "calf guards" og bruke fremover, mest for å forebygge at betennelsen kommer tilbake. Derfor lurer jeg på om noen har noe erfaringer med slike? Funker det? Har tittet på litt forskjellige, blant annet disse : http://www.x-life.no/products/skins-essentials-calftights http://www.x-life.no/products/2xu-recovery-calf-sleeves- http://www.x-life.no/products/2xu-compression-calf-guards Recovery calf sleeves høres jo ganske greie ut da, men skulle gjerne hørt litt fra noen som evt har prøvd de!
  9. Tror desverre jeg har klart å løpe på meg beinhinnebetennelse. Skal til fysio så snart jeg får time, så får se hva h*n sier. Da jeg først fikk det gikk det over etter en uke, men løp så kun 5 min på mølla og så var det tilbake.. Er det dumt å trene styrke på bein når man har det? Tenker øvelser som knebøy, bulgarsk utfall, leg curl og markløft. Noen andre som har hatt det? Tar i mot alle tips om hvordan bli bedre, vil virkelig begynne å løpe igjen, er så sykt glad i å løpe!
  10. Wow.. det var greit mye mer enn det jeg trodde! hehe .. får vel øke inntaket litt ! men takk for svar
  11. vedlikeholde, bygge litt? hehe, hvis du skjønner?
  12. En ting jeg har lurt på en stund, men aldri funnet noe svar på. Hvor lang tid tar det før overskuddet blir omgjort til fett? Altså, hvor lang tid har du på å bruke energien etter at den har blitt intatt, før kroppen velger å lagre det som fett istedet?
  13. Enig!! Ellers alle typer med skyr og egentlig alt annet av yoghurtsmaker man kan finne, spør du meg! Godt med kanel og sukrin også...
  14. Er 155cm høy, veier 47-48 kg. Hva burde jeg ligge på for å vedlikeholde? Trener styrke 3-4 ganger i uken og cardio sånn 1-2 ganger.
×
×
  • Create New...