Jump to content
Sweat

Siste måltid - tråden!

Recommended Posts

Fortsetter under...

3 tallerkner med salat (salat, tomat, løk, kylling, kokt skinke, maasse balsamico) , 3 små pærer, to mandariner, ett eple og en kiwi.. kl 10

Nå er jeg snart sulten igjen

2 grove brødskiver med egg på, og tomatsuppe var dagens middag:) Nå skal jeg på kino, blir nok litt snacks da:p

Annonse

Dagens frokost: Vegan & Raw Sunfood burger med chashewnut-cheese cauliflower, ovnsbakte poteter og brokkoli!

[ATTACH]6919[/ATTACH]

Nå er jeg kanskje så langt ifra en veggis man kan komme, men dette var forferdelig godt!

post-2555-14440828720061_thumb.jpg

post-2511-14440828744406_thumb.jpg

3 hjemmelagde hamburgere (400g karbonadedeig, 1 stor løk, 1 egg, 1 neve Vita hjertego' ost, hvitløk, chili, koriander, cumin, salt og pepper)

1,7kg poteter ovnsbakt i smør

0,5kg grønnsaker (gulrot, brokkoli, blomkål, agurk)

1 appelsin (200g)

1 vitamin D tablett (5000 IU)

Skulle GJERNE ha tatt bilde, men det kom jeg på for sent.

1 kg reker

1 kg blåskjell

Majones

Sitron

Gressløk

Skjærgårdskrydder

Litt brød

Fin hvitvin

Sommer<3

Annonse

Kylling- og scampiwok med eple, pastinakk, sukkererter, paprika, tomat, sopp og fullkornspasta <3

[ATTACH=full]6969[/ATTACH]

Det så godt ut:) har du oppskrift :)

Det så godt ut:) har du oppskrift :)

Ganske så lett:) Steker strimlet kylling først i litt olje, slenger oppi kuttet pastinakk, sukkererter og paprika, så eple, sopp og mini plommetomater. Tilslutt scampi (ferdigmarinerte i hvitløk) og litt sweet chili saus :) Synes fullkorns tagliatelle fra Sopps passer godt til :)

spiste just 400g havregryn(grøt), 600g kesam,90g myo-protein, 100g havrepuffs, 3 epler......hadde enkli lagt meg til å sove søtt.....men så blei jeg abrutt av at jeg plutselig fikk lyst på noe søtt......å da endte dt som det ofte gjør....i en sofa bak ei ulåst kjøleskapsdør,,,,,,,jeg blei som vanlig gravid i syvende måned..<3

spiste just 400g havregryn(grøt), 600g kesam,90g myo-protein, 100g havrepuffs, 3 epler......hadde enkli lagt meg til å sove søtt.....men så blei jeg abrutt av at jeg plutselig fikk lyst på noe søtt......å da endte dt som det ofte gjør....i en sofa bak ei ulåst kjøleskapsdør,,,,,,,jeg blei som vanlig gravid i syvende måned..<3

SHIT!! :D