Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på om det fungerer med proteinpulver også, jeg. Hadde en "nær orgasme"-opplevelse med proteinpulveret mitt i melk i går ;)

Jaha..? Hva bruker så De??hehe Nå for tia holder jeg på å brekke meg av pulveret jeg har, får ikke kjøppt nytt enda, og må nesten bruke det opp:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha..? Hva bruker så De??hehe Nå for tia holder jeg på å brekke meg av pulveret jeg har, får ikke kjøppt nytt enda, og må nesten bruke det opp:rolleyes:

Jeg bruker som regel vann, men nå er det ikke mange kiloene før jeg skal bulke opp litt, og da blir det MELK :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det fungerer med proteinpulver også, jeg. Hadde en "nær orgasme"-opplevelse med proteinpulveret mitt i melk i går ;)

Skader ikke å prøve? Jeg har ikke funnet et proteinpulver jeg liker, så jeg tror ikke jeg vil få orgasme av det akkurat :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte mer hvilket pulver?

Optimum Nutrition. Hovedsakelig kasein med sjokoladesmak, men myse med sjokolade sammen med kasein før trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Optimum Nutrition. Hovedsakelig kasein med sjokoladesmak, men myse med sjokolade sammen med kasein før trening.

ok! Enten så går jeg tilbake til strawberry cream, eller så må jeg bytte til noe som smaker bedre, for den jeg har smaker virkelig høgg, selv med en neve jordbær, og cultura..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimum Nutrition. Hovedsakelig kasein med sjokoladesmak, men myse med sjokolade sammen med kasein før trening.

Sånn smaksmessig, liker du kasein eller myse best? Jeg har prøvd ørten slag, og alle smaker det samme og nesten like vondt. Har jo i ettertid skjønt at alle var basert på myseprotein, og vurderer å prøve noe annet for smakens skyld. Vet at de har ulik "virkning" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn smaksmessig, liker du kasein eller myse best? Jeg har prøvd ørten slag, og alle smaker det samme og nesten like vondt. Har jo i ettertid skjønt at alle var basert på myseprotein, og vurderer å prøve noe annet for smakens skyld. Vet at de har ulik "virkning" ;)

Begge er vel strengt tatt melkeprotein, men i kasein blir shakene fyldigere. Smaksmessig synes jeg myse blir skarpere, men det er kanskje mest fordi jeg blander den med mindre væske. Bruker jeg samme mengde væske blir myse som å drikke sølevann, mens kasein noen ganger kan bli for tykk.

Kjøp en kiloboks med kasein og kjenn forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletta og posta på nytt, fordi bildet ikke trengte være såå stort, og uten beskrivelse:rolleyes:

Gul paprika fyllt med en krem lget av feta og min tomatsaus laga med masse forskjellige grønnsaker, toppa med bittelitt ost for gratinering, en dæsj mager kesam som jeg faktisk ikke trengte...!

Så GODT ut. Elsker fylt paprika. Ble veldig sulten nå :p Så jeg dro fram litt lunch, som i dag er skyr blåbær og vanilje, med ekstra blåbær til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal holde en framføring i naturfag med tema "Må sunn mat smake dårlig?". I denne forbindelsen lurte jeg på om jeg kunne få bruke noen bilde her inne? Altså, om noen har noe i mot at jeg låner ett bilde? :) Mye god og sunn mat her inne, så det hadde passet perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal holde en framføring i naturfag med tema "Må sunn mat smake dårlig?". I denne forbindelsen lurte jeg på om jeg kunne få bruke noen bilde her inne? Altså, om noen har noe i mot at jeg låner ett bilde? :) Mye god og sunn mat her inne, så det hadde passet perfekt!

Bruk gjerne mine, om jeg faktisk har noe interessant!hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal holde en framføring i naturfag med tema "Må sunn mat smake dårlig?". I denne forbindelsen lurte jeg på om jeg kunne få bruke noen bilde her inne? Altså, om noen har noe i mot at jeg låner ett bilde? :) Mye god og sunn mat her inne, så det hadde passet perfekt!

Kjør på! Nå "vannmerker" jeg bildene mine, men om noen av dem skulle vært av interesse, så må du gjerne bruke dem i ditt naturfagsprosjekt. Jeg kan selvfølgelig sende "orginalen" over PM ;) Ikke at jeg tror at du vil bruke dem altså, men jeg tilbyr meg om det skulle være aktuelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjør på! Nå "vannmerker" jeg bildene mine, men om noen av dem skulle vært av interesse, så må du gjerne bruke dem i ditt naturfagsprosjekt. Jeg kan selvfølgelig sende "orginalen" over PM ;) Ikke at jeg tror at du vil bruke dem altså, men jeg tilbyr meg om det skulle være aktuelt ;)

Tusen takk! Jeg skal sette meg ned senere i dag, og se skikkelig over tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt helt hektet på noe godt og sunt som siste måltid, eller mellommåltid for den slags skyld. Enkelt og greit: en boks mager kesam, noen små scoops walden farms chocolate dip, og 2 bixit-kjekser hakket opp for litt crunch. Smaker som pianoyoghurt hvis det setter ting i perspektiv :) Låner et bilde av herligheten fra fitnessnora :)

1196741-12-1326213108962.jpg

1196741-12-1326213136798.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...