Gå til innhold

100 grunner til å IKKE drive med fitness


Fredrik Gyllensten

Anbefalte innlegg

Kom over en litt annerledes blogg idag, 100 grunner til å IKKE drive med fitness. Verdt en titt for mange her inne :)

For all del - fitness kan være en morsom idrett for noen, men min oppfatning er dessverre at det også kan være veldig psykisk og fysisk ødeleggende for mange..

100 grunner til å ikke drive med fitness

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig forstår jeg hva de store gutta snakker om når de skriver Hgh. Takk for at du løste koden. Men hva betyr da at non tar ti units med hgh vær dag? Er det en gruppe på ti som hater han hver dag?

Nesten riktig. Antall IU står for Induced Units of hate, så om noen tar 10 IU pr. dag så er det bare en måleenhet for jantelov og hating.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten riktig. Antall IU står for Induced Units of hate, så om noen tar 10 IU pr. dag så er det bare en måleenhet for jantelov og hating.

Så i praksis så er den effektive fettforbrenningen som hgh gir et direkte utslag av angst og dårlig matlyst? Dat makes sense, litt som eksamensangst, ingen tenker på mat da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like viktig som en utrolig streng diett, er også spisedagene, som skal starte forbrenningen, fylle opp musklene eller gjøre deg glad, litt etter hvem man spør. Dette er ukens høydepunkt etter hverdager fulle av forsakelser, der man kan legge seg i stabilt sideleie på sofaen med magesmerter, mens de andre taperne er ute og fester og får høyere fettprosent.

Ler meg i hjel av denne bloggen! :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...