Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ai ai ai.. Det ble en hel bunch med disse i dag...

[ATTACH]78804[/ATTACH]

Jammen, tenk å legge ut dette bildet, da!:cry::eek: Om jeg ikke hadde cravings fra før av så fikk jeg det nå.. BIG TIME!!

Min guilty er hvetebakst og hjemmelaget, tykk vaffel... Lord, dette var en dum tråd å scrolle gjennom! :rolleyes:

Annonse

Annonse

Ai ai ai.. Det ble en hel bunch med disse i dag...

[ATTACH]78804[/ATTACH]

Haha, jeg trodde det var sjampinjonger inntil jeg så litt nærmere på bildet, skikkelig guilty.

Min må nok være superchips, plenty salt og plenty carbs.. men jeg har fortjent det :)

etter treårs opphold i USA; rå "cookie dough".. altså deigen før steking.. ÅÅÅÅÅ så sinnsykt godt!!!

Real%20Cookie(1).jpg

og - enda mer fantastisk: cookie dough cheese cake!!!! cookie-dough-cheesecake-05.jpg

Det burde finnes lover mot dette!! Mistet kontroll et lite øyeblikk her..

etter treårs opphold i USA; rå "cookie dough".. altså deigen før steking.. ÅÅÅÅÅ så sinnsykt godt!!!

Det som satte meg litt ut når jeg bodde der borte var at de hadde to typer i butikken, en som faktisk var ment å lage kaker av, og en som var ment for å spises rå!

:roflmao:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...