Gå til innhold

Hva er din GUILTY PLEASURE?


inamarl3n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bare du ikke blir like desperat som Arthur Spooner så...:giggle:

Han jeg bor med er akkurat lik. Har med seg nesesprayen over alt, sikrer seg med nye når de gamle er i ferd med å bli tom :p Fatter det ikke!

Vel, jeg er muligens like ille. Kanksje til og med verre. Merker jeg at jeg har glemt å ta den med meg, blir jeg tett og må løpe og kjøpe. Har jeg en tom en, og ikke noen mulighet for å kjøpe ny, så klipper jeg dem opp for å få siste dråpeno_O

Har alltid en tre-fire stykker på lager og kjøper også nye når jeg merker jeg begynner å gå tom. Har alltid en i lommeboka og en på nattbordet sånn at jeg er safe. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oreokake.... farlige greier! Og boller. Med smør. Jeg ELSKER boller med smør. Og vafler... med smør... Æsj så ekkel jeg er! Haha. Men det er jo så gooooodt

Sånn utenom mat må jeg si meg enig med Pinglo, jeg elsker å lese hjernedøde blogger. Topplista til blogg.no er daglig lesestoff :bookworm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...