Gå til innhold

Hva er din GUILTY PLEASURE?


inamarl3n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IMG_5636.JPG

Sier det bare. Helt villt.

UGH! Beklager å ødelegge tråden, men disse bringer altså slike fæle minner :p

Spiste dem når jeg hadde kyssesyken og husker hvordan alt liksom bare la seg som en hinne i halsen min og holdt på å kvele meg og sukkeret sveeed i sårene! Fatter ikke hvordan du klarer å spise dem :p

Men ja, jeg er også veldig svak for godterier. Bortsett fra skumgodt så går det meste ned :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er kanskje ikke egentlig «guilty pleasure», men etter å ha tatt av mange kilo så føles det ofte som at alle du møter vil vite hemmeligheten bak vektreduksjonen, bare for å bli fjerne i blikket når det ikke er noe lettvinte triks eller snarveier.

Så der for har jeg bare begynt å svare at det er fordi jeg spiser kake hver dag, men det tror de jo ikke noe på.

Men joda, jeg spiser kake. Kanskje ikke hver dag, men ofte, sammen med en god kopp kaffe.

post-20834-14440918666486_thumb.jpg

Bunn av mandler, nøtter, egg og litt søtningsmiddel. På toppen fromasj av krem blandet med Heistad sukkerfri gele, et par jordbær på toppen under et lokk av samme gele. Nam nam!

Det føles skikkelig guilty, men er det egentlig ikke!:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...