Gå til innhold

Hva er din GUILTY PLEASURE?


inamarl3n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Klarer gutta her å være rippa samtidig som de eter masse kaloritung mat?

Jeg må ha gått glipp av noe vesentlig, for når jeg skal se blodårer på magen kan ikke jeg tillate meg mye mat.

Nå er det jo årstid for å spise alt jeg vil, men til våren blir denne tråden veldig aktuell igjen :p

Klarer fint å holde en fett % på rundt 10 ish

Det er forskjell på å spise taco,pizza,burger, ( hjemmelaget) pommfri osv og samtidig trene mye styrke, enn å bare sitte i sofaen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer fint å holde en fett % på rundt 10 ish

Det er forskjell på å spise taco,pizza,burger, ( hjemmelaget) pommfri osv og samtidig trene mye styrke, enn å bare sitte i sofaen :D

Jeg klarer fint å holde en aksepltabel fettprosent med dårlig matkontroll, men da havner jeg fort på rundt 13-15% kroppsfett.

Jeg tviler ikke på at folk her veit hvordan 10% kroppsfett ser ut, men her et bilde av en med 10% fett.

Er det sånn dere ser ut fettmessig er det sinnsykt bra gjort :D

post-17814-1444091152789_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer fint å holde en aksepltabel fettprosent med dårlig matkontroll, men da havner jeg fort på rundt 13-15% kroppsfett.

Jeg tviler ikke på at folk her veit hvordan 10% kroppsfett ser ut, men her et bilde av en med 10% fett.

Er det sånn dere ser ut fettmessig er det sinnsykt bra gjort :D

[ATTACH=full]78707[/ATTACH]

fett% på 10 uten noe spesielt muskelmasse er null stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg kanskje teit, men er det vanskeligere å ha lav fettprosent dersom man har stor muskelmasse...? :huh: Hvor det evt.?

Flere ting som spiller inn, mye muskelmasse er vanskelig å holde på om du kan spise alt du vil i utgangspunktet.

Når du i tillegg skal ligge i underskudd så er det lett å miste muskler.

Skal man i konkurranseform er det plent umulig å ikke miste mye muskler. En av grunnene til dette er at kroppen etterhvert vil prioritere de viktigste funksjonene for å holde kroppen igang.. Dette går utover hormonproduksjon og gjør det til en pain å holde på muskler.

Om du i utgangspunktet ikke har så mye muskler skal det ikke så mye til for kroppen å vedlikeholde det, selv i en periode med kaloriunderskudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spesielle matvarer som jeg kan nevne uten å skrive en avhandling(bakevarer med pålegg - både søtt og salt, is, grøt, melkeprodukter.. ja, som sagt!) - min guilty pleasure er vel at jeg har lett for å spise meg FOR mett hvis jeg ikke lager en bestemt porsjonsstrl som tilsier at "når du har spist opp dette, er det ikke mer og da er du mett"..

Konklusjon: buffet er min guilty pleasure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer fint å holde en aksepltabel fettprosent med dårlig matkontroll, men da havner jeg fort på rundt 13-15% kroppsfett.

Jeg tviler ikke på at folk her veit hvordan 10% kroppsfett ser ut, men her et bilde av en med 10% fett.

Er det sånn dere ser ut fettmessig er det sinnsykt bra gjort :D

[ATTACH=full]78707[/ATTACH]

Har som regel kontroll over inntaket da, sånn ish og spiser etter PF :)

Formen ser sånn nogelunde slik ja med pump(og en dehydrert dag), bare litt mindre volum :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...