Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 257
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

craze har aldri inneholdt midler som står på dopinglisten, men fenyletylamin er molylært oppbyggd nesten likt som amfetamin og metamfetamin, så det vil slå ut på det ved en ordinær dopingkontroll. I en utvidet doptest, vil de klare og skille stoffene.

Men hvis det inneholder stoffer som kan linkes opp mot amfetamin/metamfetamin (derivat) - så er det allikevel ulovlig? Eller?

§ 2. Hva regnes som narkotika m.v.

Som narkotika m.v. regnes de stoffer, droger og preparater som er oppført i den i henhold til § 3 fastsatte Narkotikaliste.

Som narkotika m.v. regnes også salter og derivater av de oppførte stoffer eller droger og mulige isomere, estere og etere av stoffene eller deres salter.

§ 2. Hva regnes som narkotika m.v.

Som narkotika m.v. regnes de stoffer, droger og preparater som er oppført i den i henhold til § 3 fastsatte Narkotikaliste.

Som narkotika m.v. regnes også salter og derivater av de oppførte stoffer eller droger og mulige isomere, estere og etere av stoffene eller deres salter.

Ganske vanskelig den definisjonen der, tydeligvis: Lovdata

Ja, det er ikke alltid lett. Men jeg ville aldri tatt sjansen på å bruke noe sånt. Hva er meningen? Mer respekt å oppnå resultater uten å være totalt juiced.

Hvilke resultater? Craze gir bedre treningsøkter. Blir ikke mer swole av det.

Annonse

Jeg kan si med rimelig sikkerhet at craze gir deg dårligere fremgang på sikt enn å ikke bruke det. En ting er min egen erfaring med fremgang i perioder hvor jeg har kuttet ut PWO, den andre er at daglig bruk av PWO som gir forhøyet adrenalin på sikt vil gi forhøyet kortisol, og derfor bidra katabolt. Jeg gidder ikke å grave frem pubmed-referanser på koblingen kronisk adrenalin - kortisol, så eventuelle haters, kranglefanter og gutteromsforskere vil bli besvart med likegyldig stillhet fra min side.

Jeg kan si med rimelig sikkerhet at craze gir deg dårligere fremgang på sikt enn å ikke bruke det. En ting er min egen erfaring med fremgang i perioder hvor jeg har kuttet ut PWO, den andre er at daglig bruk av PWO som gir forhøyet adrenalin på sikt vil gi forhøyet kortisol, og derfor bidra katabolt. Jeg gidder ikke å grave frem pubmed-referanser på koblingen kronisk adrenalin - kortisol, så eventuelle haters, kranglefanter og gutteromsforskere vil bli besvart med likegyldig stillhet fra min side.

Rimelig sikkerhet var jo litt bastant. Husk at det kan få deg til å ville prestere bedre den aktuelle dagen (flere gode reps, mer kilo osv.), og effekten av det tror jeg kan være større enn den du snakker om. Trener du imildertid etter et program hvor reps, sett og kilo er forhåndsbestemt så gir det vel ikke noe mye hjelp. Kan vel likevel hende at noen tannleger ved navn Kris tar det når de skal perse i benk, selv om nevnte tannleger trener et dietmar-program eller lignende ser jeg for meg :)

Craze gjør absolutt 0 for min yteevne på trening. At din tro angående dette for min trening er sikrere enn min erfaring ER rimelig bastant. Blir ikke mer fokusert, utholdende eller noe slikt. Tar/tok det egentlig mest rekreasjonelt for å bli høy. Efedrin ble jeg sterkere av, og koffein i store doser.

Selvsagt trener jeg ikke dietmar. Jeg er trolig planetens mest innbitte dietmarhater. Jeg blir trent av Mike Tuchscherer personlig. Blokkperiodisering med RTS.

Gutteromsforskere. Hva er du?

Jeg er faktisk forsker. Kjønnsforsker. Og jeg kan se at du, ahnz, er en fitte!

Vet ikke om du har merket det, men det er faktisk du som er gutteromsforskeren her. Slenger ut påstander med "rimelig stor sikkerhet" ene og alene basert på dine egne erfaringer.

Nå kan du gå på gutterommet og legge ut flere puppebilder på fjesboka..

Vet ikke om du har merket det, men det er faktisk du som er gutteromsforskeren her. Slenger ut påstander med "rimelig stor sikkerhet" ene og alene basert på dine egne erfaringer.

Tja, til forskjell fra deg har jeg faktisk fått publisert forskning i en fagtidsskrift. :)

Annonse

DYEL

Tja, til forskjell fra deg har jeg faktisk fått publisert forskning i en fagtidsskrift. :)

Du klarte ikke å holde deg nei, måtte komme med litt skryt rettet til deg selv :) Hvor ble det av den likegyldige stillheten du snakket om? Jeg trodde forskere brukte å legge kilder ved sine påstander.

Når du kommer med slike påstander på et forum, så ja, det tror jeg flesteparten gjør. Hvorfor heter du "Tannlege Kris" på forumet her? Skaffer du kunder til ditt virke via et treningsforum? Eller er det andre årsaker?

De 2 faste brukernavnene mine var allerede tatt, så da bare skrev jeg noe. Er det flere irrelevante personopplysninger du trenger å innhente i denne sammenheng? Hvorfor heter du ahnz forresten? Er det fordi du ikke klarer å skrive et faktisk ord? Eller er det andre årsaker?

Her har du første og beste pubmed-artikkel som viser at søvnløshet gir forhøyet stresshormonrespons (kortisol). At kortisol er katabolt og at preworkouts gir søvnproblemer (pga forhøyet adrenalin) er vel ikke noe jeg trenger å dokumentere ytterligere?

Adverse effects of 24 hours of sleep deprivati... [J Clin Neurol. 2012] - PubMed - NCBI

Tydeligvis lever du av og være norsk lærer, så gratulerer til deg=) skreiv fra telefon og autocorrect slår desverre inn uten at jeg legger merke til det, og ser heller ikke på dette som en norsk eksamen ;)

Tydeligvis tok du aldri norskeksamen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...