Gå til innhold

Craze er dødt


McBain

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 257
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Fungerer for meg. lært meg litt å kjenne.

sånn jeg gjør det ihvertfall..

-ikke spis 1 time før ta Craze. (2 scoops for min del)

-drikk masse vann.

-sitte i sofan i 45min etter å ha tatt. slappe helt av.

bra effekt på trening, ihvertfall sånn jeg gjør det. blir så utrolig dyp og pratsom, så venninner får gjennomgå :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh,"blir så dyp og pratsom"... Er ikke akk derfor jeg bruker å ta pwo :p

Poenget er at pre-wo kan differensieres i bruksområder. På den ene siden er det for å være ekstra swoll på gymmet, på den andre er det muligheten til å gi litt ekstra edge i festsammenheng(partydop). Videre kan det bidra til litt mer eufori og godt humør i hverdagen. Kjenner flere som bruker craze for å gjøre hverdagen lysere. Enkelte av dem(pre-woer) fungerer godt i studiesammenheng også. Jeg har selv god erfaring med å kjøre litt 1.M.R i drikkeflasken under eksamen. Her er det riktignok viktig å holde litt mer tilbake på scoopsene da for mye kan gjøre deg litt i overkant rastløs til å klare å fokusere på én oppgave over lengre tid. Men litt mer kreativitet og ambiøsitet gir det uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Første gang jeg kjøpte Craze ble jeg spurt av selger om det er hyppige blodprøver på jobben min , for jeg kunne teste positivt på Metamfetamin :p Sååååå, jeg kjøpte 3 bokser :p Men , da dette ble fjernet fra hyllene ble jeg en smule stresset , men nå bruker jeg " I'm FUCKED up " å det funker FJELL ! :D Fler som har erfaring med " I'm FUCKED up " ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det økende trenden med flest mulig forskjellige ingredienser i pre-works'out kan slå uheldig ut. Det er en forhistorie at noen av disse har prohormoner. Slik det ligger i navnet så er prohormoner forløpere som omdannes til det respektive aktive hormonet i kroppen, og disse som regel er forbudte stoffer. Dette sammen med andre forbudte stoffer. Jeg ser fortsatt en aggressiv bruk av preworksout som også skal fungere som naturlige "testo-boosters" hvorav mange velger å bestille ukritisk til Norge.

Produsentene reklamerer tross alt med noe som ligner en farmakologisk effekt og brukerne vil jo selvsagt få sine forventninger. Her vil jeg presisere at til tross for at det ikke er meg bekjent vist noen negative effekter er denne gruppen for tilskudd relativt nye og det man er bekymret for er "coctail-effekten".

Til og med i Norge har det vært en historie av hvor produsenten har latt være å skrive et stoff på varedeklarasjonen eller at stoffet er forurenset takket være dårlig kvalitetssikring, sistnevnte kan ha vært både med og uten vilje. Jeg husker i undervisningen en gang hvor vi ble presentert en norsk preworkout-tilskudd hvor det sto at produktet var norsk, det viste seg å være løgn og det spesifikke produktet ble produsert i utlandet og inneholdt ikke-deklarerte stoffer som var ulovlige.

Og selv om noe produseres her i Norge kan råstoffene komme fra andre land hvor akkurat denne kvalitetssikringen er av overnevnte grunner; redusert. Olympiatoppen har sin egen risikovurdering for kosttilskudd: http://www.olympiatoppen.no/fagavdelinger/ernaring/kosttilskudd/media3074.media

Til slutt er det egentlig ikke min plass men brukeren ovenfor skremmer meg. Sjeldent har jeg lest en person faktisk juble over at stoffet kan inneholde forbudte stoffer og man da reagerte med å kjøpe 3 bokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fortalt av selger at det var visse stoffer i CRAZE som kunne gi utslag for noe som forbindes med Metamfetamin.

Men , da at hvis jeg testet positivt på dette stoffet , ville prøven min bli sendt videre til mer nøye undersøkning.

Aldri at det faktisk var Metamfetamin i boksen ! Ville vært litt vel idiotisk å kjøpe et hardt rusmiddel til bruk innenfor trening :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...