Gå til innhold

Craze er dødt


McBain

Anbefalte innlegg

Dere som logger erfaringer med craze, kan dere skrive hvilken smaksvariant dere har brukt? Som sagt, jeg har merket STOR forskjell mellom berry lemonade og candy grape, hvorpå den ene gir meg shakes fra helvete og redusert matlyst, mens den andre gir meg flott og god, fokusert energi.

Vil også legge til at craze er jo en villhest. Den må temmes og læres å kjenne.

I starten tok jeg anbefalingene på forumene, og kjørte på med opp til 2 scoops. Det tok meg 2 dager å bli rævkjørt på dette.

Nå er det sjelden jeg tar mer enn en scoop pr dag. Hvis ikke inntaket er bærekraftig, så er det bare snakk om tid før du er på felgen. Serr brah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 257
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Får man kjøpt det enda? De fleste DMAA-produkter er nå banned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan suge på Craze karamellen så lenge du vil for meg, faktum er at i mars 2012 gikk FDA til søksmål mot Driven Sports.

Driven Sports skiftet da om på formelen (fjernet det som var ulovlig) for å unngå trøbbel.

Om det var originale Craze du prøvde, så burde du skjønne at den kom til å bli fjernet fra markedet ganske fort..

Jack3d hadde også nylig blitt ulovlig, så FDA bl.a fulgte nøye med på disse kosttilskuddene..

Jeg er enig med deg! jeg har brukt craze fra den dagen gamle jack3d ble fjernet fra butikkene(bodypower). Da sa noen venner av meg som jobber der(jeg bor like ved grensen) at jeg burde hamstre inn av det craze produktet, for de var sikre på at det kom til å bli tatt bort. Å jeg husker de to første boksene jeg brukte av craze, kunne bare trene å trene. følte jeg ble helt "svart" i øya å veldig fokusert. Nesten så man fikk et lite kick av det.

Å jeg bruker craze til tider den dag i dag, men merker ikke nærheten av samme trykket som de første boksene. å jeg har hatt av å på perioder også. så tror ikke jeg er blitt imun heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Dere som logger erfaringer med craze, kan dere skrive hvilken smaksvariant dere har brukt? Som sagt, jeg har merket STOR forskjell mellom berry lemonade og candy grape, hvorpå den ene gir meg shakes fra helvete og redusert matlyst, mens den andre gir meg flott og god, fokusert energi.

Vil også legge til at craze er jo en villhest. Den må temmes og læres å kjenne.

I starten tok jeg anbefalingene på forumene, og kjørte på med opp til 2 scoops. Det tok meg 2 dager å bli rævkjørt på dette.

Nå er det sjelden jeg tar mer enn en scoop pr dag. Hvis ikke inntaket er bærekraftig, så er det bare snakk om tid før du er på felgen. Serr brah.

Må bare spørre.. Hvordan er kaffeinntaket ditt?

Jeg har kjøpt Craze i Sverige, har verifisert at det ikke er fake-Craze som florerte for en stund tilbake, og har absolutt null effekt av den. 2-3 scoops, uansett når på døgnet, gir null virkning. Skal sies at det fort går en 8-10 kopper kaffe hver dag på jobb, men alikevel.. Folk prater om Craze som om det skulle vært det reneste amfetamin, i et land der alt som er sterkere enn koffein er ulovlig.

Er det meg som er imun mot stims, eller er det endel koffein-virgins i denne tråden..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre.. Hvordan er kaffeinntaket ditt?

Jeg har kjøpt Craze i Sverige, har verifisert at det ikke er fake-Craze som florerte for en stund tilbake, og har absolutt null effekt av den. 2-3 scoops, uansett når på døgnet, gir null virkning. Skal sies at det fort går en 8-10 kopper kaffe hver dag på jobb, men alikevel.. Folk prater om Craze som om det skulle vært det reneste amfetamin, i et land der alt som er sterkere enn koffein er ulovlig.

Er det meg som er imun mot stims, eller er det endel koffein-virgins i denne tråden..?

Ehh... Hvem fortalte deg at den ikke var fake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh... Hvem fortalte deg at den ikke var fake?

Uhm.. internett? :whistle:

F.eks: How to spot fake Craze® | Blog

I følge alt jeg har sett av tips til hvordan man ser forskjell på fake og ekte Craze er boksen jeg har the real deal. Alikevel føler jeg absolutt ingen verdens ting. Effekten den har på meg gjør den i beste fall forbannet dyr saft. :p

Edit: Og hva er det som skulle gjøre den noe mer effektiv enn bøttevis med kaffe? Den er tross alt lovlig i Norge, der absolutt alt som har en bevist medisinsk effekt enten er forbudt eller strengt regulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh... Hvem fortalte deg at den ikke var fake?

Fack.. I følge informasjonen fra produsenten skal boksen min være ekte. I følge bildene her er den ikke det. Can anyone verify? Pulveret mitt er skikkelig rosa, som boksen til venstre på bildene i den forumposten, men etter infoen fra produsenten å dømme er den ikke fake.. o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...