Gå til innhold

Craze er dødt


McBain

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 257
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

De 2 faste brukernavnene mine var allerede tatt, så da bare skrev jeg noe. Er det flere irrelevante personopplysninger du trenger å innhente i denne sammenheng? Hvorfor heter du ahnz forresten? Er det fordi du ikke klarer å skrive et faktisk ord? Eller er det andre årsaker?

Her har du første og beste pubmed-artikkel som viser at søvnløshet gir forhøyet stresshormonrespons (kortisol). At kortisol er katabolt og at preworkouts gir søvnproblemer (pga forhøyet adrenalin) er vel ikke noe jeg trenger å dokumentere ytterligere?

Adverse effects of 24 hours of sleep deprivati... [J Clin Neurol. 2012] - PubMed - NCBI

Det er vel ingen som er våken 24timer bare fordi man har tatt en preworkout? Preworkouts trenger ikke gi deg noe søvnproblem dersom du tar det om morgenen og ikke om kvelden...

Og bare trening i seg selv øker adrenalin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som er våken 24timer bare fordi man har tatt en preworkout? Preworkouts trenger ikke gi deg noe søvnproblem dersom du tar det om morgenen og ikke om kvelden...

Og bare trening i seg selv øker adrenalin ;)

den første utgaven av craze holdt meg våken en hel natt. og da hadde jeg tatt det i 4-5tida.

folk flest trener på ettermiddagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd Craze i en uke no, har gått opp til 1.5 scoop og tar det sammen med et par gram BCAA, Beta-Alanine, Arginine, Taurin og Creatin. Kan ikke si at det er noe særlig effekt som slår inn, er ikke noe form for økt styrke eller ekstremt fokus.

Det jeg har merket er at jeg er litt mer intensiv på settene og jeg har hatt lyst til å ta et par ekstra sett eller øvelser det betyr at treningslengden er økt fra 90-120min til 120++ min. (Enn så lenge)

Sålangt føler jeg ikke at Craze lever opp til hypen, sålangt føles det som en høydose koffein med litt ekstra, men jeg har fremdeles til gode å øke dosen.

McBain Hvor mange scoops tar du og hvor lenge etter inntak av mat.

Sidenote om drikking av vann: Har den siste uken styrtet vann flasken på 2 slurk, har drukket godt over dobbelt av normalen og det er ikke bare pga. økt intensitet, går rundt med en slags søtsmak i munnen gjennom hele treningen.

Har bestilt Craze fra Pred.Nut. og ifølge Craze sin blogg skal boksene være legit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...