Gå til innhold

Craze er dødt


McBain

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 257
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Nå har jo du crazet hver dag i en måned, så om du begynner å bli immun er det jo ikke så rart. Men tullet jeg fikk fra sverige var...tull.

Har skrevet på veggen til Bodypower på facebook og sendt de mail. De har ikke svart.

Og der fikk jeg svar på det jeg lurte på ang Bodypower og Craze....

Hadde nemlig tenkt til å teste Craze etter jul, og å kjøpe det på Bodypower på Töcksfors, men tror jeg da lar være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der fikk jeg svar på det jeg lurte på ang Bodypower og Craze....

Hadde nemlig tenkt til å teste Craze etter jul, og å kjøpe det på Bodypower på Töcksfors, men tror jeg da lar være.

Bestill fra predatornutrition.com

Tok to, nesten tre scoops i går fordi jeg var overbevist om at den nye boksen jeg kjøpte ikke var like sterk... well, I was wrong. Haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva blir total prisen på en boks craze rundt 30£, ser at mva. på kostilskudd skal være 15%

Legemidler og kosttilskudd - Tollvesenet

, men vet ikke hvor mye toll som skal beregnes?

Forøvring: Noen som har hatt problemer i tollen med innførsel i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir total prisen på en boks craze rundt 30£, ser at mva. på kostilskudd skal være 15%

Legemidler og kosttilskudd - Tollvesenet

, men vet ikke hvor mye toll som skal beregnes?

Forøvring: Noen som har hatt problemer i tollen med innførsel i det siste?

Umulig å forutsi da tollvesenet gjør en så slett jobb. De er ganske inkonsekvente.

I utgangspunktet skal du betale et fortollingsgebyr + mva. Husker ikke i farten hvor mye dette er, mener det er rundt 200 kr. Dette gjør det svært kostbart å innføre bare én. På den annen side er sjansen for at det blir stoppet i tollen og du i det hele tatt må betale noe mye lavere om du bestiller bare en...

Så dette er gambling folkens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I tilfelle noen lurer på tollpriser osv:

Bestilte meg to bokser Craze (45 Servings) hos predatornutrition for ~78£ med levering.

~10 dager senere: Mottok og sendte inn fortollingsfullmakt.

~14 dager senre: Mottok utleveringsbilag fra posten

Pris fortolling: 253,00 Utlagt MVA: 108,00 Utlagt toll/avgifter: 34,00 Totalt: 395,00

Det skal sies at i fortollingsbrevet fra posten sto det "Fortollingsprisen er kr 253. Om vareverdien er under kr 1000, og varen ikke er restriksjonsbelagt er prisen kr 129. Vet ikke om varen er restriksjonsbelagt eller om de bare tok 124kr ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har sikkert ikke prøvd den første versjonen.

Tro meg. Jeg har prøvd begge. Versjonen som er ute nå er bra, ikke misforstå meg, men den første kan ikke sammenlignes med NOE. Jeg hadde 2 bokser Craze samtidig, en av den gamle og en av den nye typen. Jeg tar ikke feil. Tro meg.

Gamle > nye

Og til dere som spør etter den gamle, eller "ekte" versjonen: den er ute av produksjon.

THE END

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan suge på Craze karamellen så lenge du vil for meg, faktum er at i mars 2012 gikk FDA til søksmål mot Driven Sports.

Driven Sports skiftet da om på formelen (fjernet det som var ulovlig) for å unngå trøbbel.

Om det var originale Craze du prøvde, så burde du skjønne at den kom til å bli fjernet fra markedet ganske fort..

Jack3d hadde også nylig blitt ulovlig, så FDA bl.a fulgte nøye med på disse kosttilskuddene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan suge på Craze karamellen så lenge du vil for meg, faktum er at i mars 2012 gikk FDA til søksmål mot Driven Sports.

Driven Sports skiftet da om på formelen (fjernet det som var ulovlig) for å unngå trøbbel.

Om det var originale Craze du prøvde, så burde du skjønne at den kom til å bli fjernet fra markedet ganske fort..

Jack3d hadde også nylig blitt ulovlig, så FDA bl.a fulgte nøye med på disse kosttilskuddene..

Hvorfor skulle FDA (usa) ha noen innvirkning på oppskriften på craze produsert i England?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan suge på Craze karamellen så lenge du vil for meg, faktum er at i mars 2012 gikk FDA til søksmål mot Driven Sports.

Driven Sports skiftet da om på formelen (fjernet det som var ulovlig) for å unngå trøbbel.

Om det var originale Craze du prøvde, så burde du skjønne at den kom til å bli fjernet fra markedet ganske fort..

Jack3d hadde også nylig blitt ulovlig, så FDA bl.a fulgte nøye med på disse kosttilskuddene..

Kan du så si hvor du har denne informasjon fra?

Craze er jo fortsatt ulovlig å kan slå ut på doptester, så da burde jo de gjøre om engang tiø da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du så si hvor du har denne informasjon fra?

Craze er jo fortsatt ulovlig å kan slå ut på doptester, så da burde jo de gjøre om engang tiø da;)

Ulovlig? I hvilken sammenheng? Det er lovlig å innføre til Norge. Hva i Craze tester man positivt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...