Gå til innhold

Craze er dødt


McBain

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 257
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Alt av Craze ute på markedet nå er fake. Når skal folk skjønne det? Jeg har forresten den "originale" i følge bildet, men den er milevis unna den først boksen jeg hadde. Den er nemlig ute av produksjon

Nå må dere legge Craze på hylla, finnes mange bedre tilskudd p.d.d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av Craze ute på markedet nå er fake. Når skal folk skjønne det? Jeg har forresten den "originale" i følge bildet, men den er milevis unna den først boksen jeg hadde. Den er nemlig ute av produksjon

Nå må dere legge Craze på hylla, finnes mange bedre tilskudd p.d.d.

Strawberry Swirlen jeg har funker greit. Dunket ut 40x117 kg på brystpressmaskin etter 4 scoops. Var ikke like galematias som første gang jeg tok tre scoops, men funket greit. Virker bedre enn grape, men jorbærboksene er jo bare halvfulle.

Noen forslag til noe som gir samme driv som originalen uten å være nevneverdig vanndrivende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strawberry Swirlen jeg har funker greit. Dunket ut 40x117 kg på brystpressmaskin etter 4 scoops. Var ikke like galematias som første gang jeg tok tre scoops, men funket greit. Virker bedre enn grape, men jorbærboksene er jo bare halvfulle.

Noen forslag til noe som gir samme driv som originalen uten å være nevneverdig vanndrivende?

Måler du effekten av et preworkout i brystpressmaskinen? Haha.. Og det at du tar 4 scoops sier jo litt om effekten når det står på boksen at du aldri skal ta mer enn 2 scoops.

Tja, du kan jo prøve MDMA :) Det er vanndrivende akkurat som originalen. Husker jeg fikk tørr munn på trening, det er også fraværende med den nye versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måler du effekten av et preworkout i brystpressmaskinen? Haha.. Og det at du tar 4 scoops sier jo litt om effekten når det står på boksen at du aldri skal ta mer enn 2 scoops.

Tja, du kan jo prøve MDMA :) Det er vanndrivende akkurat som originalen. Husker jeg fikk tørr munn på trening, det er også fraværende med den nye versjonen.

Seff, PRE WO kan kvantifiseres i reps på maskin X.

Maksangivelsene på boksen er jo bare for å slippe lawsuits. Om en jente på 50 kg tåler 2 scoops så tåler jeg på bortimot 100 fint fire. Uansett så begynner man jo ikke med fire scoops første gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vil bare skyte inn her at det kan være stor forskjell boksene i mellom.

En historie jeg har lest gjentatte ganger nå, etter å ha komme til samme konklusjon selv, er at berry lemonade ikke fungerer på langt nær like godt som candy grape. Kanskje det finnes erfaringer der ute på det motsatte, hvem vet? Uansett, to bokser craze har ikke nødvendigvis det samme innholdet, selv om driven sports hardnakket proklamerer at alt innhold i alle bokser er identisk (sett bort i fra smaksvariasjoner).

Om de faktisk ikke vet at det er forskjeller, eller om de gjør det med vilje, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
Måler du effekten av et preworkout i brystpressmaskinen? Haha.. Og det at du tar 4 scoops sier jo litt om effekten når det står på boksen at du aldri skal ta mer enn 2 scoops.

Tja, du kan jo prøve MDMA :) Det er vanndrivende akkurat som originalen. Husker jeg fikk tørr munn på trening, det er også fraværende med den nye versjonen.

Hei.. Besilte MDMA fra nett etter jeg leste tipset ditt. Fikk innkalling til politiavhør i dag. Vet du om det er ulovlig i Norge eller er det bare tollere som ikke kan jobben sin igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Besilte MDMA fra nett etter jeg leste tipset ditt. Fikk innkalling til politiavhør i dag. Vet du om det er ulovlig i Norge eller er det bare tollere som ikke kan jobben sin igjen?

What?! Holy shit, det er jo ecstasy i "ren" form, hvis det er samme type mdma vi snakker om, så det er ulovligt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Besilte MDMA fra nett etter jeg leste tipset ditt. Fikk innkalling til politiavhør i dag. Vet du om det er ulovlig i Norge eller er det bare tollere som ikke kan jobben sin igjen?

Du kunne googlet det først, så ville du sett at det i bunn og grunn er ecstacy. Du ville vite om noe som hadde samme eller bedre effekt, om jeg visste at du skulle bestille det så hadde jeg aldri nevnt det. Har du ikke google?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Tenkte å melde fra om gains:

Noen dager virker jeg å være immun mot craze. Andre dager blir jeg ruset som en astronaut. Merkelig det der. Nesten som om virkestoffene er ugjevnt fordelt i boksen.

Har i det siste jobbet svært mye, trent lite, spist dårlig og stresset mye. Alt dette er bad 4 gainz. Dro på trening i dag. 4 scoops med Craze i nebbet. Merket ikke så mye, så slang på en sample med Neurosurge. Har også fått i meg to store kopper sterk kaffe. Toppet det hele med et lass kreatin og to feite scoops Ultima.

Resultat: Dunket opp 140x14 i benkpress. Jeg lå på 140x10 før stressperioden. Hadde 140x12 forrige helg. Tydelig at jo mindre du trener, jo dårligere kost og jo mer du stresset og stimmer, jo mer gains blir det! Har gått ned 2-3 kg den sist måneden også. Så...fra 10 til 14 reps på 3-4 uker og 2-3 kg ned. Kan noen ringe ADN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å melde fra om gains:

Noen dager virker jeg å være immun mot craze. Andre dager blir jeg ruset som en astronaut. Merkelig det der. Nesten som om virkestoffene er ugjevnt fordelt i boksen.

Har i det siste jobbet svært mye, trent lite, spist dårlig og stresset mye. Alt dette er bad 4 gainz. Dro på trening i dag. 4 scoops med Craze i nebbet. Merket ikke så mye, så slang på en sample med Neurosurge. Har også fått i meg to store kopper sterk kaffe. Toppet det hele med et lass kreatin og to feite scoops Ultima.

Resultat: Dunket opp 140x14 i benkpress. Jeg lå på 140x10 før stressperioden. Hadde 140x12 forrige helg. Tydelig at jo mindre du trener, jo dårligere kost og jo mer du stresset og stimmer, jo mer gains blir det! Har gått ned 2-3 kg den sist måneden også. Så...fra 10 til 14 reps på 3-4 uker og 2-3 kg ned. Kan noen ringe ADN?

Du skjønner at det der er en ond sirkel? Du må stadig ha mer og mer stimulanter, helt til du når en grense og blir lagt inn med spasmer på sykehus. Eller så skjønner du (forhåpentligvis) at du må begynne å kutte ned, og du har ræva treninger og abstinenser i 1mnd med 0 "gainz". Klarer du ikke å trene uten 4 scoops Craze, 1 scoop Neurosurge, to kopper kaffe og 2 scoops Ultima? Og hvorfor nevner du kreatin? Det har langtidseffekt og mest sannsynlig 0 effekt på dagens trening.

Begynnner å lure på om du bare troller eller faktisk er helt kunnskapsløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner at det der er en ond sirkel? Du må stadig ha mer og mer stimulanter, helt til du når en grense og blir lagt inn med spasmer på sykehus. Eller så skjønner du (forhåpentligvis) at du må begynne å kutte ned, og du har ræva treninger og abstinenser i 1mnd med 0 "gainz". Klarer du ikke å trene uten 4 scoops Craze, 1 scoop Neurosurge, to kopper kaffe og 2 scoops Ultima? Og hvorfor nevner du kreatin? Det har langtidseffekt og mest sannsynlig 0 effekt på dagens trening.

Begynnner å lure på om du bare troller eller faktisk er helt kunnskapsløs.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner at det der er en ond sirkel? Du må stadig ha mer og mer stimulanter, helt til du når en grense og blir lagt inn med spasmer på sykehus. Eller så skjønner du (forhåpentligvis) at du må begynne å kutte ned, og du har ræva treninger og abstinenser i 1mnd med 0 "gainz". Klarer du ikke å trene uten 4 scoops Craze, 1 scoop Neurosurge, to kopper kaffe og 2 scoops Ultima? Og hvorfor nevner du kreatin? Det har langtidseffekt og mest sannsynlig 0 effekt på dagens trening.

Begynnner å lure på om du bare troller eller faktisk er helt kunnskapsløs.

May Brodin have mercy on your gains...

Beastly Brodin,

who art in the squat rack,

Numerous be thy gains.

Thy reps come

Thy sets be done on the bench

As it is in the squat rack.

Give us this day our daily protein.

And correct us of our improper form,

As we correct them that round their backs among us.

And lead us not into laziness,

But deliver us from plateaus.

For thine is the deadlift,

The power clean and the squat,

For several times a week,

Wheymen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...