Gå til innhold

Craze er dødt


McBain

Anbefalte innlegg

Craze har jo vært et sagnomsust pre-wo-produkt. Enkelte melder om helt insane effekter, mens andre merker fint lite.

Jeg kan nå bekrefte dette selv. Det MÅ ha vært et generasjonsskifte:

Den første boksen med craze gjorde meg så stimulert at jeg nesten ikke klarte å justere bremsene på sykkelen. Jeg var for grovmotorisk. 3,5 time med intervalltrening ble det. I sone 4! Denne ble importert fra england. Den andre boksen kjøpte jeg i sverige. Maken til forskjell. Merker knapt noe som helst. Det er en av mine kompiser enige i også - den kicker ikke som før.

Og jeg er ikke den eneste som har merket dette:

"new" craze vs "old" craze - Bodybuilding.com Forums

Er det kanskje grunnet dette?

DS Craze Lawsuit and FDA Action

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 257
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hmpf. Jeg nekter å tro på dette.

Jeg har en uåpnet boks fra pred.. hadde tenkt til å vente til den andre var tom, men nå må jeg nesten teste den med en gang.

Vel, enten har KnebøyJostein og jeg blitt enormt desensitivisert, eller så er det en hoax. Den ene boksen var kjøpt i england, og den andre sverige. Kanskje det er noe der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært mistanker om dette lenge, og på andre forumer er de fleste nokså enig i dette.

Selv merker jeg ekstremt stor forskjell mellom ny og gammel Craze, den nye er ikke noe annet enn saft som gir deg litt pump, mens den gamle ga så heftig stim, energi og fokus, at jeg fint kunne ha Taylor Swift på repeat uten å legge merke til det før på slutten av treningen. Jeg husker godt at jeg ved flere anledninger faktisk måtte stoppe meg selv, siden jeg aldri gikk tom for energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg på den nye boksen craze og det er IKKE det samme. Får lyst til å begynne å grine! Haha.

Dette er en annen smak da (hadde grape noe før, crazolade nå) - og denne smaker faktisk ålreit.

Jeg tok det opp med Rock - han mener denne smaken rett og slett er svakere enn den andre. på den annen side påstår Therat (som ikke er medlem her) at han nettopp kjøpte en ny boks fra pred. med crazolade som fungerer som fjell. Med andre ord, om man får "skikkelig" craze eller svak craze er litt tilfeldig.

Det skal sies at jeg tok en STOR dose av den nye, nesten dobbelt så mye som jeg vanligvis har tatt bare for å være sikker på at det ikke er dosen som er for liten, likevel merker jeg ikke så mye.. det er litt men ikke like craze-y som før.

:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde meg på den nye boksen craze og det er IKKE det samme. Får lyst til å begynne å grine! Haha.

Dette er en annen smak da (hadde grape noe før, crazolade nå) - og denne smaker faktisk ålreit.

Jeg tok det opp med Rock - han mener denne smaken rett og slett er svakere enn den andre. på den annen side påstår Therat (som ikke er medlem her) at han nettopp kjøpte en ny boks fra pred. med crazolade som fungerer som fjell. Med andre ord, om man får "skikkelig" craze eller svak craze er litt tilfeldig.

Det skal sies at jeg tok en STOR dose av den nye, nesten dobbelt så mye som jeg vanligvis har tatt bare for å være sikker på at det ikke er dosen som er for liten, likevel merker jeg ikke så mye.. det er litt men ikke like craze-y som før.

:/

WHERE IS YOUR GOD NOW?!

BELIEVE ME NOW?

Jævla masfakkers som selger drittcraze.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lokket er like stort og det står TM etter logoen. Det er jo kjøpt hos pred så det er ikke fake jeg har fått.

Mulig jeg undervurderte effekten fordi jeg er ganske craze-y just nu, men siden jeg tok 2,5 scoops forventet jeg meg en sånn sjokkreaksjon med en gang det begynte å fungere, og når den ikke kom så trodde jeg at det ikke funket i det hele tatt.. tror kanskje rock har noe i det når han sier at crazolade er litt svakere enn grapen. Han kan jo LITT om craze for å si det sånn. Hhe.

Hva med deg? Står det ikke tm hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp over til totalis da folkens :pompous:

Blir spennende å se om den kommer i posten snart.. mener det var den 26. det sto at den var sendt.

Eneste som er drit med totals er at den er ganske dyr pr servering :\ 20 doser er jo ikke mer enn ca 1 mnd bruk.

totawhat?

Gogwhat? :D

Men ja;

Totalis: Pre workout (w/ citrulline Malate 200g)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se om den kommer i posten snart.. mener det var den 26. det sto at den var sendt.

Eneste som er drit med totals er at den er ganske dyr pr servering :\ 20 doser er jo ikke mer enn ca 1 mnd bruk.

Gogwhat? :D

Men ja;

Totalis: Pre workout (w/ citrulline Malate 200g)

Er jo bare boring shit i Totalis? Blir jo ikke ruset som en Lambisau av det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...