Gå til innhold

Craze er dødt


McBain

Anbefalte innlegg

Prøvde craze første gang i dag, 1 scoop som anbefalt. Økta gikk bra, veldig bra fokus og masse energi (placebo?). Problemt var den enorme crashen jeg opplevde etter økten. Har ligget i skje siden jeg kom hjem; kvalm, feber og helvetepåjord.

Tilbake til kaffe før trening igjen. Send mld om noen er interessert i en (nesten) full boks av den lilla typen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 257
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Prøvde craze første gang i dag, 1 scoop som anbefalt. Økta gikk bra, veldig bra fokus og masse energi (placebo?). Problemt var den enorme crashen jeg opplevde etter økten. Har ligget i skje siden jeg kom hjem; kvalm, feber og helvetepåjord.

Tilbake til kaffe før trening igjen. Send mld om noen er interessert i en (nesten) full boks av den lilla typen;)

Hm, dette er ganske vanlig dersom man ikke har tatt nok Craze. Prøv doblet dose og gi oss en tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen som har stålkontroll på biokjemi/medisin komme på banen? Jeg lurer nemlig på akkurat hva som skjer i kroppen når toleranse mot stims bygges og om det finnes bøtemidler. Eks. tyrosin for å gi mer "råstoff" til dopaminproduksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen som har stålkontroll på biokjemi/medisin komme på banen? Jeg lurer nemlig på akkurat hva som skjer i kroppen når toleranse mot stims bygges og om det finnes bøtemidler. Eks. tyrosin for å gi mer "råstoff" til dopaminproduksjon.

Toleranse bygges opp når reseptorene for "ting" endres (konformasjonelle forandringer pga f.eks fosforylering), så signalet ikke når fram. Kan og komme av økt produksjon av enzymene som bryter ned "ting", og resulterer i at mindre av "ting" når fram til reseptorene.

Helt naturlig biokjemisk prosess når det dukker opp for mye av noe.

Fascinerende maskineri ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toleranse bygges opp når reseptorene for "ting" endres (konformasjonelle forandringer pga f.eks fosforylering), så signalet ikke når fram. Kan og komme av økt produksjon av enzymene som bryter ned "ting", og resulterer i at mindre av "ting" når fram til reseptorene.

Helt naturlig biokjemisk prosess når det dukker opp for mye av noe.

Fascinerende maskineri ^^

Joda, men er mer ute etter effektive bøtemidler på dette. Hva kan man gjøre for å raskere bli følsom igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men er mer ute etter effektive bøtemidler på dette. Hva kan man gjøre for å raskere bli følsom igjen?

Det blir det nok værre med ^^

Er ingen ekspert på dette området av biokjemien, men den eneste metoden for å redusere toleransen man har bygget opp er å kutte ut stimulanten over en lengre periode, slik at sytemet får normalisert seg. Men, man blir nok enda raskere tolerant i neste runde da systemet er mer forberedt, om man kan si det på den måten.

Om det fantes noe bøtemidler så tenker jeg det må være noe sånt som et annet protein som kunne hijacke enzymene som er ansvarlig for nedbrytning av stimulanten, eventuelt noe som kunne bundet til reseptoren og hindret den i å bli f.eks fosforylert.

Tror ikke noe slikt finnes pdd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For den som måtte være interessert:

Jeg har nå verifisert så godt det lar seg gjøre at min Craze er ekte. TM-merket på rett plass, rett detaljnivå på grafikken, dato og serienummer er stemplet, ikke printet, og er ikke det som ble brukt på de forfalskede produktene, og boksen er kjøpt over disk hos en legit forhandler.

Alikevel gir 3-4 scoops av moroa like mye effekt som et glass sterk Fun Light saft. Det smaker ikke så værst, men utover det inneholder det absolutt ingen verdens ting som påvirker meg i det minste. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For den som måtte være interessert:

Jeg har nå verifisert så godt det lar seg gjøre at min Craze er ekte. TM-merket på rett plass, rett detaljnivå på grafikken, dato og serienummer er stemplet, ikke printet, og er ikke det som ble brukt på de forfalskede produktene, og boksen er kjøpt over disk hos en legit forhandler.

Alikevel gir 3-4 scoops av moroa like mye effekt som et glass sterk Fun Light saft. Det smaker ikke så værst, men utover det inneholder det absolutt ingen verdens ting som påvirker meg i det minste. :(

Jeg kondolerer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å fortell hvordan man får tak i pre WO etc. i åpne kanaler, det sitter garantert noen kommunister og følger med og ringer Tollvesenet så blir det enda mer mas å få tak i.

Ikke for det, ingrediensene er det ikke noe problem å innføre, problemet ligger i at Tollvesenet er like kompetente som en Leca-blokk og ofte sender handelsvarer eller ikke-reseptbelagte legemidler i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde dette produktet for et par dager siden. For en bløff!

Kan ikke si meg enig der, greit at den gamle Craze var langt bedre, men personlig skjenner jeg at humøret stiger og at jeg blir mer pratsom, litt mer fokusert også. PWO effektene er også veldig individuelle.

Etter at gamle Jack3d Og Craze ble ulovlig har jeg rett og slett senket forventingene til PWO, det har gått fra amfetamin lignende reaksjoner til en mild kaffekopp med litt stims.

En ting er sikkert, hvis det kommer noe lignende som gamle Jack3d på markedet, skal jeg kjøpe 1423 bokser av det før det blir ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd pineapple passionfruit? haha :)

Ny smak på Craze så denne måtte testes ut.

Lenge siden sist jeg hadde prøvd craze så jeg bestemte meg for å starte med 1,5 scoop(har heller ikke brukt noen andre former for stimulanter siden nyttår) + 1 liten scoop med ekstra trimethylglycine

Smaken er definitivt bedre enn grape. Smaker mest pasjonsfrukt og har en litt bitter ettersmak, men alt i alt en god smak.

Testet denne etter en uke med sykdom og var mildt sagt spent på effekten. Planen for trening var å kjøre rygg + bein(ikke vanlig opplegg dette, men for å få igang pumpa igjen etter en uke på sofaen) i tillegg til 45 minutter sykling etter styrketrening.

Som vanlig så er det ikke noen eksplosjon man får av craze, men en jevn god energi med god mental fokus. Merket spesielt at jeg kunne ta mindre pauser mellom sett og at musklene ikke ble like slitne som vanlig. Gikk ikke tom for energi på styrkedelen av trening(ca 70 minutter).

Så over til sykling. Etter både knebøy og markløft så kan jeg vel ikke si at jeg gledet meg til 45 minutter tråkking på sykkelen, men det gikk overraskende bra og ikke før de siste fem minuttene merket jeg at jeg begynte å gå tom.

Drakk i tillegg bcaa med elektrolytter under hele treningen.

Ingen krasj på kvelden heller.

Så er denne like bra som den orginale Craze som kom for ett par år siden? Usikker... Den første Crazen var så uventet i måten den virkelig fungerte på at den kom som en overraskelse på de fleste.

Jeg har fått tilbake litt av godfølelsen på denne og dette med kun 1,5 scoop. Gleder meg allerede til neste trening hvor det blir 2 scoops + litt ekstra trimethylglycine.

De som er ute etter ekstrem pump må se seg om etter ett annet tilskudd evt legge til for eksempel hemavol elller lignende.

Karakter: 8/10

Så for min del så gjør "nye" craze ett eller annet riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...