KristineH Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Eller microfiber-hipstere, sånne som er "sømløse". Glir ikke opp i rompa (slik stringtruser gjør), puster og så ser ingen hvilken type undertøy du har på. Sloggi har noen veldig bra noen sstrand, Wilhelmine og Ninian 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Haha! Skjønner at det er flere enn meg som har forska på det her Min konklusjon er også at string er best på trenings. Gir en lang f i trusekant, men det blir liksom noe annet når det er snakk om en krølla trusekant fra hipster som en gang satt riktig vei, men som nå er mer oppi enn utafor. Faen, som den skal krype da! Utenom trening er det dog hipster som gjelder. Stine smurfine og Marita 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillefrøken Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg har haugen med stringtruser med blonder jeg.. Så her trenes det i blondeundertøy.. haha.. her også! er noen jeg kjøper på cubus (ligger rullet sammen i sånne små "pakker", og de sitter ganske godt Sola og fitnesspuuzen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 her også! er noen jeg kjøper på cubus (ligger rullet sammen i sånne små "pakker", og de sitter ganske godt Jeg kjøpte en haug i Irland da jeg var der sist,og de er gode Sitter godt ja, da får jeg heller vise fram blondekanten om buksa glir ned litt ve knebøy o.l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hipsterne fra MXDC funker bra Kirstij 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 String helt klart. Forferdelig å trene i hipster, bokser. De skil jo bare inn i fua uansett Solveig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marte83 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 string ftw.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingvild Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg trener i string, mer bevegelig og behagelig. Bruker Change sine, de er riktignok av bomull, men veldig gode og sømløse. Utenom trening er det Pierre Robert sine microfiber-hipstere som gjelder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 her også! er noen jeg kjøper på cubus (ligger rullet sammen i sånne små "pakker", og de sitter ganske godt Neimen å herlighet , DE ER VERDENS BESTE TRUSER!!! Så søte og så gode!! Rulletruser:) Andy, Sola, lillefrøken og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn007 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 String! Alltid sting Blonde string, bomull string, mini string, samme f...så lenge det er string Jane og Amalie 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smoit Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Enig med sandy, string er det beste for det tar minst plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn007 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Enig med sandy, string er det beste for det tar minst plass High five for den! Smoit 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dropsboks Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg synes stringtruser er skikkelig ubehagelig å trene i; spesielt på beinøvelser. Jeg bruker helt vanlige truser, jeg, som har sånn "badedrakt"-stoff. De sitter bra. Jeg bryr meg ikke om trusekanten vises eller ikke. Mette M 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaraM Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Stringtruser! Men pass på å bruke noen som sitter akkurat som de skal! De som sklir opp kan gjøre treningen SVÆRT ubehagelig, just sayin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Cathrine Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 String for the win her asså! Hipstere funker kun til å tusle i hjemme.. ikkeno fan av trusekanter for å si det sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Stringtruser! Men pass på å bruke noen som sitter akkurat som de skal! De som sklir opp kan gjøre treningen SVÆRT ubehagelig, just sayin Heldigvis har jeg tilgode å kjenne det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjonana Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Trener og har alltid trent i string. Ja takk til null trusekant:thumbsup: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninian Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg eier kun Sloggi-hipstere (med unntak av litt eye-candy for mannen.. ) Disse er helt fantastiske! Sitter perfekt, ikke noe rulling, ingen trusekant, og du kjenner ikke at de er der. <3! Marita og T-bone 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 De der har jeg prøvd en gang og de kryper opp i rompa på meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derpedino Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 På vegne av flere føler jeg: Roger86 og Espen Espelund 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.