Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig i den. Eneste grunnen til at jeg vurderer å bytte er at jeg har hatt noen dårlige erfaringer med ON kjøpt i Norge, og spesielt gjennom en nettbutikk...

Jasså? Handla igjenom gymgrossisten sist, og det var bra greier. Bra pris også.

Digg å bo 1 time unna svenskegrensa også;)

Jasså? Handla igjenom gymgrossisten sist, og det var bra greier. Bra pris også.

Digg å bo 1 time unna svenskegrensa også;)

Jeg har kjøpt fra Proteinbutikken, men vurderer å prøve gymgrossisten neste gang. Forhåpentlig vis har de kvantumsrabatt, for de var en del dyrere :S

Annonse

Signerer den Marte! Har gått på et par smeller noen ganger og kjøpt pulver som bare skal være "sååå godt", som for meg bare har smakt crap. Nå skal det jo også nevnes at jeg er veldig kresen :p Men må jo være mulig å få til det? Har en dunk med whey gourmet med jordbær og banan. Utrolig mange som anbefalte den så måtte kjøpe de. Kom jo på først etterpå at jeg hater banan...

hehe er den ikke no god altså.. :p syntes den så veldig god ut jeg :p

har en 3kg med myoprotein mocca stående om noen er interessert :p

Mocca-pulveret var det jeg også fikk som prøve. Det passet ikke min gane heller, for å si det sånn. De andre pulverne jeg fikk var direkte kjemiske i smaken og ga meg minner tilbake til begynnelsen av 90-tallet. Det kan se ut som om jeg holder meg til Optimum, for å si det slik. Proteinbutikken hadde ikke smaksprøver, men kunne gi meg skriftlige råd på smak (riiiiight...) så de utgår for min del. Må kanskje høre med TN om de har noe.

Jeg har uansett sikkert kastet bortimot 15kg med proteinpulver opp gjennom årene...

Annonse

Noen som kan gå god for dette?

0011822_250.jpeg

http://proteinbutikken.no/products/31477-vitality-line-whey-isolate-sjokolade-smak-1-kg.aspx

Prisen var litt for god til å være sann, så hadde vært kjekt å høre om noen har erfaring med produktet eller fraråder produktet pga noe på ingredienslista!

For noen dager siden våknet jeg med en utrolig god ide. Prot.pulver i løsvekt. sjekk: www.clarsgaard.blogg.no

(synes hvertfall selv at det er en god ide..:rofl: )

Dette er ikke en så dum ide som du kanskje tror. Trueprotein.com har drevet med en versjon av dette i mange år. Du kan bestille nøytralt pulver og egne smakspakker slik at du kan mikse forskjellig smak i hver eneste Shake om du vil. Vi vurderte dette hos Norkost men fant ut at det krevde en voldsom arbeidsmengde skulle det være gjennomførbart.

http://www.trueprotein.com/Product_Details.aspx?cid=22&pid=1770

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...