Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Jeg vet, men

Rimeligste proteinpulver: 0,17 øre pr g protein. Egg: 0,25 øre , i tillegg får du greit fett. Tunfisk: 0,12 pr g. Kalkun: 0,10 kr. Sei:0,175.

Skjønner, men egg tåler jeg veldig dårlig og tunfisk er det virkelig grenser for hvor mye jeg klarer å putte i meg av :sick: Kalkun har de aldri her. Gøy på landet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har smakt en del, og liker også det meste av proteinpulver. Setter opp en liste slik som en del andre her har gjort:

Prozyme: Sjokolade - veldig god, men smaker mer som karamell enn sjokolade. Dog ganske dyr.

Fairing complete protein 3: Mintsjokolade, jordbær, sjokolade - alle er svært gode. Nokså billig til å være 50/50 myse/kasein med såpass høyt proteininnhold. Enda rimeligere hvis du hamstrer på sverigetur.

Fairing kasein: Vanilje - god smak og veldig fin å lage eks. proteinpannekaker eller proteinpudding med.

ON gold standard whey: cookies and cream - helt nyinnkjøpt, så har kun fått smakt en shake, men syns smaken virket ganske god, dog litt svak (kanskje jeg bare brukte litt mye melk?).

Syntrax Matrix: sjokolade - veldig kunstig og syntetisk smak, men nokså god når du blir vandt til smaken.

Syntrax kasein: sjokolade - ganske kunstig smak her, men etter en del shakes vender du deg til det. Syns det var ganske grusomt å få den ned i starten, men ble faktisk veldig god når jeg vendte meg til den nokså kunstige smaken.

PF .... whey tech? Appelsin - Helt grusomt, styr unna.

Star nutrition Night-pro: Sjokolade og vanilje - vanilje er ikke noe særlig søt i forhold til mange andre pulver, og kan derfor være et godt alternativ hvis du ikke vil ha noe som er alt for søtt. Sjokolade blir utrolig tykk, og gir deg følelsen av å drikke ordentlig tykk milkshake. Begge smaker ganske godt. Sjokoladen er derimot håpløs å lage pudding av, fordi det virker som om den suger til seg all væsken og dermed ikke får den riktige konsistensen.

M-Factor: sjokolade (kanskje den har ny smak nå, ser den står oppført med "Dark chocolate" på myrevolution) - Soyaprotein.... nuff said. Smaker helt jævlig og blander seg veldig dårlig ut. Endte opp med at jeg kastet 2-3 kg rett og slett fordi den gikk ut på dato. Hvis du er på utkikk etter et protein som er billig og som du kan styrte ned uten å tenke på smaken, kan dette kanskje være et bra alternativ for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muscle Milk er desidert det beste pulveret jeg har prøvd. Blir jo som en god erstatning til sjokolade. Bare synd det er dyrt.

Enig i at MuscleMilk smaker godt men jeg vil vel egentlig ikke si at det er sammenlignbart med rene proteinpulvere,

en vanlig 35grams dosering av dette inneholder ca 16gram protein, 6g fett og rundt 10gram karbo. Da vil det fort smake veldig godt men jeg tror vel kanskje varen er å karakterisere som et MRP pulver og ikke proteinpulver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål her, Blander dere alltid shakene med vann? Er nødt til å ha de med melk jeg, ellers går det ikke. Eller dvs. har foreløpig bare prøvd whey gourmet med cappucino smak, tenkte jeg skulle prøve whey gourmet med melkesjokoladesmak fra nordic nutrition, Er det noen andre som har noen bedre forslag?

Cappucinosmaken går ikke ann å bland i vann, da brekker jeg meg. Må ha skummet melk.

Bruker proteinpulveret etter trening. og når jeg har lyst på noe godt, eller på morran når jeg ikke er så sulten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål her, Blander dere alltid shakene med vann? Er nødt til å ha de med melk jeg, ellers går det ikke. Eller dvs. har foreløpig bare prøvd whey gourmet med cappucino smak, tenkte jeg skulle prøve whey gourmet med melkesjokoladesmak fra nordic nutrition, Er det noen andre som har noen bedre forslag?

Cappucinosmaken går ikke ann å bland i vann, da brekker jeg meg. Må ha skummet melk.

Bruker proteinpulveret etter trening. og når jeg har lyst på noe godt, eller på morran når jeg ikke er så sulten

Bruker alltid skummet melk for smakens skyld. Da blir det godt framfor mindre godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering fra den kresne:

Jeg har fått smaksprøver tilsendt fra mr. Børge Fagerli himself, og jeg kan konkludere med at jeg herved kjøper 3kgsdunker av begge Myoproteinpulverene! Fantastisk god smak :wub:

Hvordan var Mocca-sjokolade? Smakte den veldig "mocca"? Liker ikke kaffe serru, og da blir det kanskje litt feil med mocca. Sjokolade derimot - vanskelig å stoppe når jeg først starter. Et ikke så ukjent problem for mange, hehe :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var Mocca-sjokolade? Smakte den veldig "mocca"? Liker ikke kaffe serru, og da blir det kanskje litt feil med mocca. Sjokolade derimot - vanskelig å stoppe når jeg først starter. Et ikke så ukjent problem for mange, hehe :whistling:

Sjokoladesmaken er det som er fremtredende! Liker ikke kaffe selv, så nei, denne smakte godt for meg :D Be om å få tilsendt en prøve du også, da vel! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...