Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testa Activate Gold Vanilje i morges, mmm, ikke for søtt, ikke for kunstig, blandet seg fint, og med bulkkjøp så blir det heller ikke for ille pris :)

(fikk smaksprøver av Stig / NK)

Blir en test av sjokoladevarianten i morgen, og et kjøp om ikke så alt for lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun brukt Whey-80, men smakt på det meste som er der ute.

Nå er jeg på Coffee smaken, som er limited edition. Som jeg har nevnt i en tråd jeg laget så smaker det som Is-kaffe du får kjøpt i butikker, bare med litt sterkere smak.

Det som er interessant, er at jeg lukter is-kaffe hver gang jeg pisser :D Dette er ikke engangstilfelle, dette skjer hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken smak på 100% whey gold standard er å anbefale? Klarer ikke å bestemme meg for hvilken smak jeg skal velge, alle høres jo så gode ut :D Står mellom vanilla ice cream, double rich chocolate og extreme milk chocolate.

eller protein delite enda bedre på smak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken smak på 100% whey gold standard er å anbefale? Klarer ikke å bestemme meg for hvilken smak jeg skal velge, alle høres jo så gode ut :D Står mellom vanilla ice cream, double rich chocolate og extreme milk chocolate.

eller protein delite enda bedre på smak?

Har bare prøvd vanilla ice cream, og den er god den.

Tanken var at vanilje er litt emr nøytralt enn f eks sjokolade, og at jeg kunne blande dette med andre smaker, f eks litt regia eller slikt. Det har jeg ikke testa enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo bare spørre her kanskje, hvis noen har en mening om det:

Noen som har prøvd myrevolution proteinpulver mocca chocolate sammenliknet med myoprotein? Er det like godt på smak? Jeg er ikke veldig kresen når det kommer til kvalitet og sånt, men smaken er viktig (vil lage mikrobrownie seff).

Så er det vits i å kjøpe myrevolution proteinpulver i det hele tatt, eller gå for noe helt annet? Tidligere favoritt var whey gourmet milk chocolate, men har lyst til å prøve noe nytt (og som ikke er så dyrt som myoprotein) :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener Myoprotein Mocca Chocolate er oppskrytt så det holder. Fikk noen smaksprøver for et par uker siden, sammen med Activate Elite Gold Mocca som er identisk hva kvalitet angår men et hav bedre på smak. What's the fuzz about? Blir Elite Gold fra nå av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...