Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk Protein Delite jordbær og hvit sjokolade i posten i dag, det var kjempegodt! Minner meg om de milkshakene som fantes i sånne bokser av samme materiale som burgeresker da jeg var liten. Har prøvd 5-6 forskjellige, men dette tok kaka. Ikke grynete, melsmak eller vanskelig å blande.. men en tanke søtt. Digg med jordbærbiter også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaling av proteinpulver til en som ikke liker sjokoladesmak og generelt ikke er så glad i "milkshake" smaker?

Bruker nå whey 80 fra gymgrossisten med smaken banan, som jeg blander med skummet melk.

Den er ganske grei, men tenkte å kjøpe et annet som forhåpentligvis kan bli et favoritt produkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Kan jo bare spørre her kanskje, hvis noen har en mening om det:

Noen som har prøvd myrevolution proteinpulver mocca chocolate sammenliknet med myoprotein? Er det like godt på smak? Jeg er ikke veldig kresen når det kommer til kvalitet og sånt, men smaken er viktig (vil lage mikrobrownie seff).

Så er det vits i å kjøpe myrevolution proteinpulver i det hele tatt, eller gå for noe helt annet? Tidligere favoritt var whey gourmet milk chocolate, men har lyst til å prøve noe nytt (og som ikke er så dyrt som myoprotein) :happy:

Hvis det er denne du mener har jeg den. Liker den kjempegodt, og bestilte nettopp min andre bøtte (med 10% rabatt og gratis frakt) :) Ganske rimelig, kjempegod sjokoladesmak og grei konsistens.

Kan dessverre ikke sammenlikne det med myoprotein (som jeg først ser at du spurte om), da jeg ikke har smakt det, men håper svaret hjelper ihvertfall litt, likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da fått testet Elite Gold fra Norkost, både i vanilje og sjokoalde.

MYrevolution sitt proteinpulver er lettere å blande ut føler jeg, smaker ganske godt.

Norkost sitt virker som suger til seg noe helt nifst med veske, så blir fort tykkt, men synes det smaker jevnt over bedre enn Myrevolution sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har forstått det, så er det smaken som gjør Myoprotein overlegent alle andre? Innholdsmessig består det vel ikke av noe spesielt som skiller det fra andre og billigere proteinpulvere?

Er ikke så kresen på smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Noen som kan fortelle meg om Muscle Milk sitt sjokolade protein? Hørt mange sier det er godt, og det kommer også under tollgrensa om man bestiller 1kg omgangen fra Iherb. Er det virkelig så godt?

Vurderer også Whey Gold Standard Extreme Milk Chocholate, men den er ekstremt dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan fortelle meg om Muscle Milk sitt sjokolade protein? Hørt mange sier det er godt, og det kommer også under tollgrensa om man bestiller 1kg omgangen fra Iherb. Er det virkelig så godt?

Vurderer også Whey Gold Standard Extreme Milk Chocholate, men den er ekstremt dyr!

GO FOR IT!!! Den smaker virkelig helt fantastisk. Drakk nettopp dagens shake, er helt i sjokohimmelen her jeg sitter. Yum. :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Har prøvd fem forskjellige typer proteinpulver og tre ulike smaker nå, men alle har den samme ekle bismaken og lukten ikke minst.. Er jeg den eneste som kjenner denne smaken og lukten? For virker som alle her inne heller innpå med proteinpulver, selv blir jeg nesten kvalm bare ved tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bland - styrt/shot - skyll og vask shakeren(VIKTIG!!!!)

Nei, det er ikke noe du kan drikke bare for å kose deg eller bytte ut Litago med, men det gir kjapp og sunn næring.

(Jeg har i hvertfall aldri funnet en som smaker skikkelig godt, men det er sikkert noen som har det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...