Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Har prøvd fem forskjellige typer proteinpulver og tre ulike smaker nå, men alle har den samme ekle bismaken og lukten ikke minst.. Er jeg den eneste som kjenner denne smaken og lukten? For virker som alle her inne heller innpå med proteinpulver, selv blir jeg nesten kvalm bare ved tanken.

Hvilke merker, typer og smaker har du prøvd? :)

De fleste proteinpulver typene smaker merkelig(?). Noen liker det, andre må venne seg til smaken, noen liker det ikke i det hele tatt. Man må heller ikke drikke proteinshaker, du kan få i deg nok protein gjennom vanlig mat. Proteinpulver er bare en enkel måte å få i seg overskudd av det.

Personlig syns jeg det smaker greit, men jeg er ikke enig med de som påstår det smaker akkurat som vanlig milkshake. Det er bullshit av en annen verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå prøver jeg ut prozyme fra tech nutrition med vaniljesmak, har tidligere prøv gourmet-pro både med sjokolade og banan, har prøvd myoprotein med sjokolade og noe sjokolade greier fra proteinfabrikken. Alle har de hatt denne ekle lukten og denne bismaken som vokser i munnen. Er vanligvis ikke kresen, men det er noe de putter i disse som gjør meg kvalm bare ved tanken. Kanskje det er søtningsstoffene de bruker? Skal sies at jeg aldri har reagert på søtningsstoff i annen mat.

Jeg må jo ikke drikke proteinshaker, men sliter litt med å få i meg nok næring når jeg for eksempel trener rett før jobb, så hadde vært praktisk og bare hive innpå litt pulver til jeg får i meg noe skikkelig mat, men kanskje jeg bare må gi opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å kjøpe Whey 80 mint chocolate og SmartSupps Casein sjokolade. Begge smaker godt, god pris og er fra Gymgrossisten.

Har tidligere brukt masse forskjellige produkter fra MuscleMilk, ON etc. men syns de er overprisede og at det like godt holder med produktene nevnt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd fem forskjellige typer proteinpulver og tre ulike smaker nå, men alle har den samme ekle bismaken og lukten ikke minst.. Er jeg den eneste som kjenner denne smaken og lukten? For virker som alle her inne heller innpå med proteinpulver, selv blir jeg nesten kvalm bare ved tanken.

Jeg er akkurat lik deg, veldig kresen på smak og synes nesten alle smaker høgg/mindre godt..

MEN - det er ett pulver jeg synes faktisk er genuint godt! Og det er de fra protein delite!

https://www.proteinfabrikken.no/hovedsiden/proteinpulver/protein-delite?mode=grid&gclid=CO3Ku8z9_bkCFa57cAodXBwAew

De har litt mer karbs enn "vanlige" pulver, men det trenger du uansett etter trening, pluss at det virkelig er verdt det med tanke på smaken! Den er faktisk utrolig god, spesielt jordbær med hvite sjokoladebiter. Yammi :) lagde masse is av denne i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd en del av Star Nutrition sine ettersom det er det billigste jeg har funnet. Blander alle varianter med vann.

Ice coffee. Siste jeg kjøpte var med smak av Iskaffe. Det står limited edition på pakka, men jeg håper de fortsetter å selge den, for da skal jeg ha mer senere. Er også litt koffein i det. Smaker selvfølgelig ikke helt ekte, men den faller nok i smak om du liker kaffe.

Lemon yoghurt. Ganske søt. Syns den var litt mektig på en måte. Helt ok når man vender seg til den, men skal nok ikke kjøpe den mer.

Bringebær/jordbær. Like god som PF sine varianter etter hva jeg kan huske i farten. Blir ikke lei jordbær. Også helt ok å blande med vanilje.

Vanilje. Syns denne er god på smak, så den går an å anbefale også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...