Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Tech nutrition tror jeg?

Er mange tips i denne tråden da :) Jeg er ikke så nøye på hva jeg kjøper, liker å variere. Men Scitec har hatt best smak så langt. Hvis du vil ha whey tech fra PF synes jeg faktisk den smaker bedre med vann enn melk, så prøv gjerne begge deler :)

Jeg mente Tech Nutrition, ja.. Det er ikke best og ikke billigst, men det er stort sett det og Proteinfabrikken man får kjøpt i butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker kasein-proteinpulveret fra Gold Standard. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-casein-gold-standard Kjøpte det egentlig for å lage fluff, men det er så vanvittig godt at jeg vil drikke det hele tiden:oops: Smaker som verdens beste milkshake når det er blandet med melk<3

Bruker PF sitt med sjokoladesmak etter trening. Helt ok blandet med vann. Kjøpte en dunk på 3 kg på salg på Coop Obs, så det var kjempebillig, og fullt brukbart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av de jeg har smakt hittil:

1. Dymatize Elite Casein Cinnamon Bun

2. MyoProtein Choco Peanut

3. MyoProtein Mocca Chocolate

4. ON Casein Creamy Vanilla

5. Activate Elite Gold Vanilla

6. Activate Elite Gold Mocca

7. Fairing Sloow Protein Vanilla

Dymatize Elite Casein Cinnamon Bun er magisk. 10/10.

ON Casein, Fairing Sloow Protein og Dymatize Elite Casein er desidert best for fluff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de jeg har smakt hittil:

1. Dymatize Elite Casein Cinnamon Bun

2. MyoProtein Choco Peanut

3. MyoProtein Mocca Chocolate

4. ON Casein Creamy Vanilla

5. Activate Elite Gold Vanilla

6. Activate Elite Gold Mocca

7. Fairing Sloow Protein Vanilla

Dymatize Elite Casein Cinnamon Bun er magisk. 10/10.

ON Casein, Fairing Sloow Protein og Dymatize Elite Casein er desidert best for fluff.

Hvor selges Dymatize Elite Casein Cinnamon Bun? :D Namm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte meg on 100% whey gold standard i den melkesjokoladesmaken for å ha her i Norge mens jeg er på ferie men broren min tok den med seg på jobbtur... Så da må jeg drikke den med banansmak som han hadde fra før. Og den er faktisk ganske så god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge hatt ON 100% gold whey Extreme milk chocolate som favoritt...men i dag fikk jeg en ny favoritt!

Dymatize elite whey Chocolate Mint....OMG, smaker akkurat som sånn after eight sjokolade....definitivt det beste proteinpulveret jeg har smakt!

Og blandet det i vann! :D

Hvor kjøpte du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker kasein-proteinpulveret fra Gold Standard. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-casein-gold-standard Kjøpte det egentlig for å lage fluff, men det er så vanvittig godt at jeg vil drikke det hele tiden:oops: Smaker som verdens beste milkshake når det er blandet med melk<3

Bruker PF sitt med sjokoladesmak etter trening. Helt ok blandet med vann. Kjøpte en dunk på 3 kg på salg på Coop Obs, så det var kjempebillig, og fullt brukbart:)

Gold Standard kasein+banan+isbiter+melk i en blender = Oh LAWD, så HIMMELSK! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...