Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er galt med palmeolje? Og hva er galt med high fructose corn syrup i moderasjon?

Det finnes vel mange delte meninger om sunt/usunt, men jeg ser ikke behov for palmeolje og high fructose corn sirup i en proteinpulver og egentlig ikke andre steder heller. For meg poenget er vel:hvorfor putte det oppi der når det ikke er behov? Etter å ha smakt Myo mcca og chocopeanut, ble det faktisk PF- whey isolate. Like fornøyd med smaken ved den som Gold, samtidig slipper en lang liste m/ekstraingredienser som jeg ikke vil ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Annonse

Oppdatering fra den kresne:

Jeg har fått smaksprøver tilsendt fra mr. Børge Fagerli himself, og jeg kan konkludere med at jeg herved kjøper 3kgsdunker av begge Myoproteinpulverene! Fantastisk god smak :wub:

Kan jeg spørre hvor lang tid det tok før du fikk tilsendt smaksprøven? Og bestilte du fra hjemmesiden eller direkte gjennom Børge? Jeg er også veldig kresen og har i et par måneder lest og undersøkt mellom himmel og jord om alt som har med ulike proteinpulvere å gjøre og det virker som om jeg også vil satse på myoprotein. Men ville ha smaksprøve først og har sendt en mail om dette, men verken fått svar eller tilsendt vareprøve. Ble litt usikker på hvor lenge jeg burde vente før jeg tok kontakt igjen. Det er 14 dager siden jeg sendte mailen....:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor lang tid det tok før du fikk tilsendt smaksprøven? Og bestilte du fra hjemmesiden eller direkte gjennom Børge? Jeg er også veldig kresen og har i et par måneder lest og undersøkt mellom himmel og jord om alt som har med ulike proteinpulvere å gjøre og det virker som om jeg også vil satse på myoprotein. Men ville ha smaksprøve først og har sendt en mail om dette, men verken fått svar eller tilsendt vareprøve. Ble litt usikker på hvor lenge jeg burde vente før jeg tok kontakt igjen. Det er 14 dager siden jeg sendte mailen....:huh:

Det tok faktisk en stund da jeg sendte mail også, jeg sendte via myrevolution sin hjemmeside. Sendte du til [email protected]? Prøv igjen, eller skriv til dem på facebooksiden, der er det jo mye aktivitet :)

Nå har jeg faktisk funnet et pulver jeg synes smaker ENDA bedre, men det er også ganske dyrt. Det heter Fairing Sloow protein, og er av typen kasein. Jeg har hittil kun smakt 'Vanilla Ice Cream'. Det er helt SYKT godt, anbefales :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok faktisk en stund da jeg sendte mail også, jeg sendte via myrevolution sin hjemmeside. Sendte du til [email protected]? Prøv igjen, eller skriv til dem på facebooksiden, der er det jo mye aktivitet :)

Nå har jeg faktisk funnet et pulver jeg synes smaker ENDA bedre, men det er også ganske dyrt. Det heter Fairing Sloow protein, og er av typen kasein. Jeg har hittil kun smakt 'Vanilla Ice Cream'. Det er helt SYKT godt, anbefales :D

Tusen takk for svar :)

Mail adressen stemmer med den jeg sendte til ja. Kanskje jeg tar kontakt igjen over helga. Mulig jeg prøver meg på siste forslaget ditt også, takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :)

Mail adressen stemmer med den jeg sendte til ja. Kanskje jeg tar kontakt igjen over helga. Mulig jeg prøver meg på siste forslaget ditt også, takk for tipset :)

Jeg fikk svar dagen etter tror jeg, og fikk smaksprøven i posten få dager etter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok faktisk en stund da jeg sendte mail også, jeg sendte via myrevolution sin hjemmeside. Sendte du til [email protected]? Prøv igjen, eller skriv til dem på facebooksiden, der er det jo mye aktivitet :)

Nå har jeg faktisk funnet et pulver jeg synes smaker ENDA bedre, men det er også ganske dyrt. Det heter Fairing Sloow protein, og er av typen kasein. Jeg har hittil kun smakt 'Vanilla Ice Cream'. Det er helt SYKT godt, anbefales :D

Hvor har du kjøpt Fairing Sloow? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...