Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, eneste er at jeg sliter med å hive i meg en boks med cottage cheese, syns en velsmakende shake går ned veldig mye lettere. En annen ting er at jeg noen ganger sliter med å sove, så jeg har lyst til å unngå noe som gjør meg mer våken, og etter å ha tatt 50/50 med myse og kasein som nattprotein i halvannen uke så virker det som at dette ikke har noen merkbar oppkvikkende effekt, til forskjell fra "vanlig mat" jeg har prøvd før (nå skal det sies at jeg ikke har prøvd å bare spise cottage cheese til kvelds, mulig det ville funket)

Whey er alrighte greier, men jeg bare husker å ha lest en artikkel på fitnessbloggen (med forskningsrapporter som referanser) som sa at myse og kasein har synergiske effekter slik at en miks på circa 50/50 eller 60/40 har bedre effekt enn hva rent myse har. Finner ikke artikkelen nå,

Foresten, noen som har erfaring med Star's whey-100?

Kjøp den myseprotein med melkeproteinisolat(som inneholder kasein). Det er jo genialt å ta før man legger seg og det koster ikke så mye ekstra som "vanlig" whey protein. Jeg bruker Hulk i Bulk WPC(myseprotein konsentrat) som har kasein og dette tar jeg før jeg legger meg. Koster 500kr for 3 kg. Synes ikke det er så ille for et designprotein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gode tips til en som er lett oppløslig, ikke kornete og smaker godt? jeg liker ikke myoprotein. fikk 3 samples, og de smakte.. drit :p Hatt whey 80 fra gymgrossisten flere ganger, og syns den er grei. Men tenkte å prøve noe annet.

PS: er cookies & cream og de smakene SÅ gode som de høres ut? jeg sikler bare av tanken på cookies.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sjelden det kommer slike tilbakemeldinger! Du tenker på MyoProtein som selges fra Kosttilskudd, Treningsklær og Treningsutstyr - MyRevolution Nettbutikk Hvordan vil du beskrive smake utover 'drit' , sjokkoninja?

Er vel det jeg tenker på ja. Fikk 3 samples. mocca,choco peanut og jordbær, tror jeg? Er ganske lenge siden nå da. Jeg syns i allefall de smakte.. hmm. Ekkelt. Alltid likt sjokoladeprotein, men myo falt ikke i smak hos meg. Og alt for tjukk konsistens + kornete. Fullførte bare jordbæren (den blandet jeg i vann). De andre klarte jeg ikke å få svelget ned engang, før jeg bare måtte helle ut (jeg blandet med skummet melk). Sånn i forhold til whey 80, som jeg syns er lett oppløslig, og ikke så "tjukk" og kornete konsistens som myo bl.a. + har en god sjokoladesmak og funker like bra i vann som i melk, så var ikke myo noe for meg.

Drit er vel bare ungdommens slæng nå om dagen for "not my cup of tea" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...