Mannjern Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 For min del kan det smake hva det vil. For jeg har drøkke såpass mye fælt pulver oppigjennom åra. Men tenkte på innholdet jeg. Ser det er b.la mindre karbs i myo sitt! Siter
Mannjern Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Smakte på myo sitt i går! Det var SYKT digg! Litt for digg egentlig! men skal faktisk gi det en sjanse altså. Siter
kimz Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 har bestilt 100%gold standard nå med double rich chocolate! gleder meg! Mathiasfjellheim 1 Siter
Sofie Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Noen som har erfaringer å dele om Protein Delite? Jeg bestilte en boks med smak av jordbær/hvit sjokolade (skal visstnok være RÅ å lage fluff av ) og en boks med smak av sjokolade med biter av sjokolade. Gleder meg sååå mye til å smake Siter
Ida90 Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 drikker ON strawberry delicious. Smaker fantastisk med melk, akkurat som jordbær litago Siter
grosse Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Noen som har erfaring med dette? ANIMAL PUMP - FINN Torget Siter
Anetty Skrevet 13. oktober 2012 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg bruker selv UP 2.0 fra Xtreme Formulations. Usikker på om det finnes i Norge Verdt å merke at det ble kjøpt i USA da jeg var på ferie Siter
Anetty Skrevet 13. oktober 2012 Skrevet 13. oktober 2012 Noen som har erfaring med dette? ANIMAL PUMP - FINN Torget Personlig hadde jeg gått for Craze, Jack3d, Maximize Intense eller liknende! Siter
Jon Skrevet 13. oktober 2012 Skrevet 13. oktober 2012 Three-in-one fra Dalblads Nutrition. Ja, jeg er en svensk fanboy. Siter
LindaP Skrevet 13. oktober 2012 Skrevet 13. oktober 2012 Før var Myoprotein favoritten men etter jeg oppdaget Scitec Chocolate Peanut så smaker Myoprotein papp i forhold:p Siter
Mannjern Skrevet 13. oktober 2012 Skrevet 13. oktober 2012 Før var Myoprotein favoritten men etter jeg oppdaget Scitec Chocolate Peanut så smaker Myoprotein papp i forhold:p How is that possible?! Jeg smakte myoprot for noen uker siden. Jeg ble solgt av smaken der altså! Har du link til det proteinpulveret?? Siter
LindaP Skrevet 13. oktober 2012 Skrevet 13. oktober 2012 How is that possible?! Jeg smakte myoprot for noen uker siden. Jeg ble solgt av smaken der altså! Har du link til det proteinpulveret?? Jeg angrer på at jeg kjøpte Myoprotein istedenfor Scitec denne gangen:/ kjøpte det på Kaliber så har ikke link desverre. Siter
Mannjern Skrevet 13. oktober 2012 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg angrer på at jeg kjøpte Myoprotein istedenfor Scitec denne gangen:/ kjøpte det på Kaliber så har ikke link desverre. Det er såpass ja. Men hvordan er ingrediensene på disse to mot hverandre da? Myo er jo veldig karbohydratfattig og energirik! Siter
LindaP Skrevet 13. oktober 2012 Skrevet 13. oktober 2012 VDet er såpass ja. Men hvordan er ingrediensene på disse to mot hverandre da? Myo er jo veldig karbohydratfattig og energirik! Vet ikke. Har ikke boksen med Scitec lengre. Men blir at jeg kjøper den neste gang,må bare drikke opp Myoproteinen først,sukk.. Siter
martiiin Skrevet 15. oktober 2012 Skrevet 15. oktober 2012 100% Whey Gold Standard, Double Rich Chocolate! Smaker Oboy Har smakt mye forskjellige pulver og dette er desidert det beste ! Siter
Anders_fitness Skrevet 15. oktober 2012 Skrevet 15. oktober 2012 100% Whey Gold Standard, Double Rich Chocolate! Smaker Oboy Har smakt mye forskjellige pulver og dette er desidert det beste ! Dette støtter jeg 100 %. Du får ikke tak i bedre martiiin 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.