Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MyoPro Mocca (Optimal sammensetning 50/50, og en fryd på smak!)

Fairing sitt sloow kasein sjokolade (EKSTREMT kremete, og perfekt til pannekaker o.l, suger mengder vann!)

Og, ikke minst; Dynamatize sine. Alle sjokoladesmakene smaker fantasssstisk! Men, whey'en er tynn i konsistens.

De tre nevnte er alle veldig rene, og med lite karb, og fett :-)

Til kos, og som smakstilsetning er jeg veldig imponert over chocorite sine pulver i både supreme chocolate, peanut, french vanilla og cappuchino - disse har en litt større mengde karb, men man bruker ofte lite, og de er perfekt som kos og herlig smak i bakst og lignende! Eller å tilsette til kesam el. cottage cheese! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

100% whey gold standard er til dags dato beste jeg har smakt noensinne. Har dog fått noen smaksprøver på problend fra norkost som falt i smak. Tror det blir den nestegang.

Har fortært snart 9kg Elite gold (også fra norkost) som er ålreit på smak, litt mildere og mindre søt for de som liker det. Selv er jeg veldig glad i søte proteindrikker så denne går som kun ok hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det dags for å kjøpe inn ny smak av 100% Whey gold standard.

Trenger tips til gode smaker! Har brukt double rich chocolate lenge nå, trenger noe nytt. Jordbær og cookies and cream er utelukket :p

Noen som har prøvd smakene chocolate mint eller tropical punch? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om BSN Lean Dessert protein er lovlig i Norge? Jeg innbiller meg at jeg sjekket innholdet for en stund siden og fant ut at jeg burde styre unna, men lurer på om noen har testet/vet dette...

Det vet jeg faktisk ikke. Jeg kjøpte en boks av Cinnamon roll go en av chocolate coconut candybar. Sistnevne er ganske grei, men den første har jeg bare smakt en gang og da var den ikke god i det hele tatt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det dags for å kjøpe inn ny smak av 100% Whey gold standard.

Trenger tips til gode smaker! Har brukt double rich chocolate lenge nå, trenger noe nytt. Jordbær og cookies and cream er utelukket :p

Noen som har prøvd smakene chocolate mint eller tropical punch? :D

Banan er den dessidert best jeg har smakt av de!! Blandes med vann og du elsker den, blandes med melk og du vil gifte deg med den!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...