Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Jeg har snart drukket opp et par kilo 100% Whey Gold Double Rich Chocolate, og synes den er for søt. Er det noen som har forslag til mitt neste innkjøp?

Elite Gold er ikke så søtt. I tillegg er det jo et isolatprotein med veldig mye BCAA. Activate elite gold isolat proteinpulver - Norkost.no

PS: Finnes også i bulk hvis man spiser mye og vil ha ned stykkprisen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elite Gold er ikke så søtt. I tillegg er det jo et isolatprotein med veldig mye BCAA. Activate elite gold isolat proteinpulver - Norkost.no

PS: Finnes også i bulk hvis man spiser mye og vil ha ned stykkprisen litt.

Har kikka på Activate Whey. Det er vel samme bare uten kasein? Er det noen god grunn til å betale 360 mer for Elite Gold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikka på Activate Whey. Det er vel samme bare uten kasein? Er det noen god grunn til å betale 360 mer for Elite Gold?

Elite Gold er et isolatprotein. For mange betyr det langt mindre ubehag med mage etc. Det er også et blandingsprotein som har både hurtig- og saktevirkende effekt (whey (myse) samt kasein).

Activate Whey er kun whey (myse). Elite Gold er litt mer allsidig. Bruker man det kun etter trening ville jeg holdt meg til Activate Whey, om man bruker det før leggetid eller som måltidserstatning ville jeg valgt Elite Gold.

De har forøvrig litt forskjellig smak. Activate Whey er mer i retning sjokomelk, mens Elite Gold er litt mindre søt og mer retning mocca med et hint av kaffe.

Hilsen en som har spist bøttevis av begge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elite Gold er et isolatprotein. For mange betyr det langt mindre ubehag med mage etc. Det er også et blandingsprotein som har både hurtig- og saktevirkende effekt (whey (myse) samt kasein).

Activate Whey er kun whey (myse). Elite Gold er litt mer allsidig. Bruker man det kun etter trening ville jeg holdt meg til Activate Whey, om man bruker det før leggetid eller som måltidserstatning ville jeg valgt Elite Gold.

De har forøvrig litt forskjellig smak. Activate Whey er mer i retning sjokomelk, mens Elite Gold er litt mindre søt og mer retning mocca med et hint av kaffe.

Hilsen en som har spist bøttevis av begge :D

Mindre søt = bedre. Blir Elite Gold på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De av dere som har tilknytning til nettbutikker og produsenter, enten gjennom sponsorater, jobb, midlertidige engasjementer eller lignende får ikke anledning til å anbefale produkter fra deres respektive butikk/produsent. Vi ønsker å ha en viss integritet og objektivitet i diskusjonene våre, og selv om produktene kanskje er gode, så får ikke forumet brukes til reklamering. Til det har vi gode ordninger for bannere etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan hende dette blit postet på feil tråd siden jeg er helt ny her:

Står mellom valget av : Whey tech fra PF og Myoprotein fra MyRevelution.

Noen som har noe for og i mot her?

Ser prisen er veldig forskjell, men smaken skal visst være bedre hos Myoproteinet!

Men når prisen er så stor forskjell så klarer jeg å drikke PF sitt altså, men som sagt.

Noen meninger her?? :) På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...