Gå til innhold

grosse

Medlemmer
  • Innholdsteller

    40
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om grosse

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 29. des. 1982
  1. Det er allerede bestillt:) gymgrossisten's "versjon" er purecrap!
  2. Det bidrar sikkert i negativ retning at jeg tar/tok litt for mye ja. Men den sinnsykt uberheslige smaken bare må ha div andre grunner ifølge min mening.
  3. Swedish quality står det. Burde vel kanskje skjønnt tegninga allerede der;)
  4. Det var faktisk godt å høre. Trodde det var meg det var noe galt med. Hvor kjøper du creapure da?
  5. Hmmm.. Det er standard kreatin monohydrat fra star nutrition følge pakken fra gymgrossisten. Smaker eller lukter ikke noe av selve pulveret men det kommer snikende en meget avskyelig kjemisk smak og lukt i munn/svelg/nese.
  6. Ok. Takk for rådet:) Vurderer å gå over til en og en halv teskje om dagen som anbefalt etter 6 dagers bruk med en gang i ett par dager først for å se om det blir bedre. Skal kutte ned litt på proteinet i tillegg å, da jeg tar ca en scoop for mye pr shake i.f.t anbefalt. Har ett serriøst høyt ønske om å gå opp i muskelmasse da serru!
  7. Det begynte sakte men sikkert etter første dag og er der hele tiden, spesiellt hvis jeg ikke spiser på ett par timer. Eneste jeg tar utenom er tran og en stk multivitamin pille om dagen. Har aldri tatt noe slags form for kosttilskudd før. Er litt småspist å ikke i toppform etter jeg begynte med protein å kreatin siste onsdag.
  8. Hei. Er det noen andre som har opplevd en sykt kjemisk ånde å smak i munnen etter kreatin? Det lukter kjemisk av allt å det er helt jævlig. Så jævlig at jeg vurderer å slutte etter bare 4 dagers bruk. Det står at jeg skal ta 1 og en halv teskje 6 ganger om dagen de 6 første dagene, men jeg tar istedet en liten spiseskje 3 ganger om dagen i proteinshaken. Kan dette være grunnen?
  9. Noen som har erfaring med dette? ANIMAL PUMP - FINN Torget
  10. grosse

    Pull-ups

    Hei:) Lurer på om det er en fordel med ett pullupstativ der håndtakene er bøyd forover fra kroppen eller om det beste er en rett stang? Bruker stang selv, men sliter med at albuene/underarmene presses fremover etter hvert som jeg blir utslitt.
  11. Ok. Får vel bare velge å tro på dette med at man skal ha 1-2 reps tilgode ettersom det kommer fra folk som vet mye mer enn meg om dette ennå det ikke virker logisk iheletatt.
  12. Takk for motivasjonen:) Jobber med saken. Kjenner at jeg greier mer og mer mat etter hvert som jeg spiser til jeg nesten sprekker:)
  13. Takk for info:) Har desverre ikke skaffet meg proteinpulver ennå. Tenkte en stund at det må være mulig å greie å legge på seg uten tilskudd. Har innsett at dette sikkert er mulig, men at det nok er enklere å få i seg nok proteiner å kalorier med hjelp av tilskudd i form av shake. Har drukket en shake uten pulver en god stund nå, (en stk avokado, 3 stk egg, h-melk, o'boy, tilsammen 0.5 ltr). Usikker på protein innholdet i den, men den er hvertfall god å ganske mettende. Spiser meg så mett som jeg klarer hvert måltid, minst 5 ganger om dagen. Vekten kryper sakte men sikkert oppover. Er vel bar
  14. Takker for tipset:) Har strekkt ut korsryggen ved flere anledninger i dag, er tømrer så det byr seg mange muligheter for denslags ift det. Tøyde litt like før dagens økt og prøvde med bredere benstilling, følte at det gikk bedre rent teknisk med en gang:D Har lenge hørt at man kun får fremgang ved å ta de siste 2 reps og at det er forskjellen på suksess å fiasko. Samtidig leser jeg at man ikke skal trene til failiure. Skulle jo tro at å utsette musklene for maksimal påkjenning (skadefritt med hvile såklart) i repetisjoner over en lengre periode er det som skal til for at de skal vokse, noe so
×
×
  • Opprett ny...