Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Du trenger ikke å tenke så mye på når på dagen du faktisk tar det, det viktige er jo det totale inntaket du får i løpet av dagen. Du kan blande det i smoothie, havregrøt, i yoghurt/kesam osv:)

Husk også at det er mye protein i mat som kylling, hvit fisk, biff, cottage cheese egg og svin. Hvis du begynner å fokusere på inntaket av dette også, vil du få inn mer protein i kosten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvor finner du at jeg skriver at man skal erstatte mat med pulver? Jeg klarer ikke spise nok til å få i meg så mye protein som jeg bør ha i meg. Men med pulver får jeg i meg den mengden protein jeg ikke klarer å få i meg med mitt vanlige kosthold.

Jeg leste det slik at det kom litt dårlig fram. Beklager så meget. Forøvrig er jeg i samme situasjon som deg, så tilskudd er også veldig nyttig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg skulle bestille 100% whey cookies and cream fra ON, siden de har fått så mange bra tilbakemeldinger. Men tenker også å bestille et til. Er det veldig stor forskjell fra extreme milk chocolate til double rich chocolate? Så at noen har spurt tidligere, men greit å få høre hva folket liker best av de to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allright!

Fikk Optimum Nutrition 100% whey gold standard med smak av cookies and cream i posten her om dagen,

optimum-100-whey-gold-5lb[1].jpg

og jeg holdte på å dø :p Den er dritsøt, minner om vaniljesaus med et hint av lakris av alle ting. Så hvis noen vil kjøpe en helt ny kilosboks med det, send meg PM. Tok èn scoop, tror ikke jeg klarer fler enn det heller.

Utover dette er fremdeles Optimum Nutrition 100% Whey Gold Standard double rich chocolate en god proteinshake med sjokoladesmak! Jeg likte absolutt ikke Tech Nutritions sjokoladesmak, men denne går faktisk ned. Det er ikke sånn at jeg smatter den i meg, men jeg sitter heller ikke og brekker meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et dumt spørsmål, men.. Er Myo MYE bedre enn 100% Whey? Ser at Myo har mer protein pr g og mindre kalorier.. Men er 500,- forskjell virkelig verdt det? Tenker på å kjøpe proteinpulver igjen etter å ha brukt Big Mass (noe som var waste, syntes nå jeg da).. Har prøvd Whey Protein fra PF før (jordbær, helt ok smak). Så dere, hva er det å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et dumt spørsmål, men.. Er Myo MYE bedre enn 100% Whey? Ser at Myo har mer protein pr g og mindre kalorier.. Men er 500,- forskjell virkelig verdt det? Tenker på å kjøpe proteinpulver igjen etter å ha brukt Big Mass (noe som var waste, syntes nå jeg da).. Har prøvd Whey Protein fra PF før (jordbær, helt ok smak). Så dere, hva er det å anbefale?

Vanvittig pris på Myo! Hadde aldri kjøpt noe til den prisen. Kanskje det kan være verdt å sjekke ut Whey Isolate fra PF? Jeg syns også den er stiv i prisen, men ikke så ille som dette. Jeg bruker den nå og er ganske fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig pris på Myo! Hadde aldri kjøpt noe til den prisen. Kanskje det kan være verdt å sjekke ut Whey Isolate fra PF? Jeg syns også den er stiv i prisen, men ikke så ille som dette. Jeg bruker den nå og er ganske fornøyd.

Whey Protein Isolat ser absolutt ikke dårlig ut, så og si samme som MyoProtein når det gjelder næringsinnhold og samme pris som Whey 100% bortsett fra at det er 1kg mindre... HVORFOR i alle dager skal det være så mye kosttilskudd, må være mulig å bestemme seg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt PF whey tech wildberry og chocolate en stund nå. Wildberry er god men chocolate må jeg blande ut med bær ol. Vet ikke om det er fordi jeg har brukt den en stund eller hatt en del misslykkede matforsøk med den, men jeg blir kvalm når jeg kjenner smaken av den. Noen andre sjokolade glade som kan anbefale meg noe som faktisk smaker godt alene? Hadde vært deilig å kunne komme hjem fra trening og kun mikse med melk. Så langt får jeg det bare ikke ned uten smoothie blanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Brukte TN før, men ble ganske lei av den.

Har stortsett bare brukt YT siste året, og synes den er knallgod... Men den er altfor dyr, og altfor liten, så jeg må nok over på pulver igjen.

Hvilket proteinpulver er det som ligner mest på YT sjokolade smak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...