Gå til innhold

grosse

Medlemmer
  • Innholdsteller

    40
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av grosse

  1. Det er allerede bestillt:) gymgrossisten's "versjon" er purecrap!
  2. Det bidrar sikkert i negativ retning at jeg tar/tok litt for mye ja. Men den sinnsykt uberheslige smaken bare må ha div andre grunner ifølge min mening.
  3. Swedish quality står det. Burde vel kanskje skjønnt tegninga allerede der;)
  4. Det var faktisk godt å høre. Trodde det var meg det var noe galt med. Hvor kjøper du creapure da?
  5. Hmmm.. Det er standard kreatin monohydrat fra star nutrition følge pakken fra gymgrossisten. Smaker eller lukter ikke noe av selve pulveret men det kommer snikende en meget avskyelig kjemisk smak og lukt i munn/svelg/nese.
  6. Ok. Takk for rådet:) Vurderer å gå over til en og en halv teskje om dagen som anbefalt etter 6 dagers bruk med en gang i ett par dager først for å se om det blir bedre. Skal kutte ned litt på proteinet i tillegg å, da jeg tar ca en scoop for mye pr shake i.f.t anbefalt. Har ett serriøst høyt ønske om å gå opp i muskelmasse da serru!
  7. Det begynte sakte men sikkert etter første dag og er der hele tiden, spesiellt hvis jeg ikke spiser på ett par timer. Eneste jeg tar utenom er tran og en stk multivitamin pille om dagen. Har aldri tatt noe slags form for kosttilskudd før. Er litt småspist å ikke i toppform etter jeg begynte med protein å kreatin siste onsdag.
  8. Hei. Er det noen andre som har opplevd en sykt kjemisk ånde å smak i munnen etter kreatin? Det lukter kjemisk av allt å det er helt jævlig. Så jævlig at jeg vurderer å slutte etter bare 4 dagers bruk. Det står at jeg skal ta 1 og en halv teskje 6 ganger om dagen de 6 første dagene, men jeg tar istedet en liten spiseskje 3 ganger om dagen i proteinshaken. Kan dette være grunnen?
  9. Noen som har erfaring med dette? ANIMAL PUMP - FINN Torget
  10. grosse

    Pull-ups

    Hei:) Lurer på om det er en fordel med ett pullupstativ der håndtakene er bøyd forover fra kroppen eller om det beste er en rett stang? Bruker stang selv, men sliter med at albuene/underarmene presses fremover etter hvert som jeg blir utslitt.
  11. Ok. Får vel bare velge å tro på dette med at man skal ha 1-2 reps tilgode ettersom det kommer fra folk som vet mye mer enn meg om dette ennå det ikke virker logisk iheletatt.
  12. Takk for motivasjonen:) Jobber med saken. Kjenner at jeg greier mer og mer mat etter hvert som jeg spiser til jeg nesten sprekker:)
  13. Takk for info:) Har desverre ikke skaffet meg proteinpulver ennå. Tenkte en stund at det må være mulig å greie å legge på seg uten tilskudd. Har innsett at dette sikkert er mulig, men at det nok er enklere å få i seg nok proteiner å kalorier med hjelp av tilskudd i form av shake. Har drukket en shake uten pulver en god stund nå, (en stk avokado, 3 stk egg, h-melk, o'boy, tilsammen 0.5 ltr). Usikker på protein innholdet i den, men den er hvertfall god å ganske mettende. Spiser meg så mett som jeg klarer hvert måltid, minst 5 ganger om dagen. Vekten kryper sakte men sikkert oppover. Er vel bar
  14. Takker for tipset:) Har strekkt ut korsryggen ved flere anledninger i dag, er tømrer så det byr seg mange muligheter for denslags ift det. Tøyde litt like før dagens økt og prøvde med bredere benstilling, følte at det gikk bedre rent teknisk med en gang:D Har lenge hørt at man kun får fremgang ved å ta de siste 2 reps og at det er forskjellen på suksess å fiasko. Samtidig leser jeg at man ikke skal trene til failiure. Skulle jo tro at å utsette musklene for maksimal påkjenning (skadefritt med hvile såklart) i repetisjoner over en lengre periode er det som skal til for at de skal vokse, noe so
  15. Frykter du har rett i dette med stoltheten:cautious: Men jeg er oppgitt over min store svakhet (lår) og har veldig lyst til og presse de maks. Derfor løfter jeg så tungt som jeg klarer. Tror kanskje mobilitets trening er tingen fremfor vektnedgang. Jeg klarer jo fint å løfte 50kg 3 sett 8 reps, men sliter som sagt med teknikken. Når jeg ser en 12 åring her inne dra opp 100kg i knebøy synes jeg det blir passende å sammenligne mine meritter med en utrent pike. Ikke for å være frekk mot utrente piker alltså
  16. Tusen takk for oppmerksomheten:) Det var mange fine øvelser her. Det kan godt være mobilteten som er problemet. Skal finne ut av dette.
  17. Hei:) Jeg plages litt med knebøy fordi det kjennes ut som jeg er meget svak. Sliter med og komme helt ned å få tyngden over på hælene. Trener med 50kg (fri stang). 3 sett å 8 reps (har gort dette i en måned annen hver dag). Noe jeg mener passer til en utrent pike. Nå er jo jeg en 29 år gammel mann, så å gå ned i antall kg blir isåfall en real nedtur. Skal jeg bare fortsette som jeg gjør til teknikken sitter skikkelig eller må jeg redusere vekten eventuellt andre metoder. Sliter også med mangel på sult, finnes det noe som gir deg økt sult/apetitt. Har ett stort behov for å legge på meg.
  18. Ok. Enig med deg ang. tid ja:) Trener hjemme i fjøsen rambo style:X3: Skal nok greie og lage noe ala smith-maskin. manualer får duge inntil da. planen er å begynne på senter etter jeg har lagt på meg noen kg. Er vel i kategorien ekstremt tynn ifølge bmi:oops: Takker så meget for hjelpa:)
  19. Ok:) Kjører 4 sett å 7 reps. bruker å varme opp med 10 kg mindre å 10 reps.
  20. Angående tåhev. Er det best med manualer eller stang?
  21. Ok. Takker for tipset:) Er vel den klassiske utålmodigheten som rår. Plages også med å få nok oksygen å blod ned til føttene noe som resulterer i at jeg får melkesyre å føler at jeg må gi meg p.g.a det isteden for utmattelse i selve muskelen om du skjønner. Har du noen tips til en passende oppvarming som kanskje trigger musklene i lår å legg? Er forøvrig en nybegynner:)
  22. Jeg trener litt over en time annen hver dag å trener kun pullups, knebøy, markløft, militærpress og benkpress. Plages litt med tynne lår og legger. Lurer på om noen har noen tips til en ekstra øvelse som får litt fart på det omerådet?
  23. Ok. Det var såpass avansert navn ja:) Føler meg nesten dum:oops: Takker for svaret:)
  24. Hva heter beltet man bruker under pullups for og få med seg vektskiver?
×
×
  • Opprett ny...