Gå til innhold

Ellaumbrella

Medlemmer
  • Innholdsteller

    163
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Ellaumbrella

  • Rang
    Medlem

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://enstrammerelinje.wordpress.com
  1. Hehe, okei. Men skal teste ikveld, så ser jeg om det funker..
  2. Åja, samme røre? har aldri lagd proteinpannekaker med samme røre som omelett. Men nå tenkte jeg lage den lettvinte typen fra proteinfabrikken, som bare er å ha vann i!
  3. Erfaringer med å steke proteinpannekaker dagen før, og ha i matboks i kjøleskapet? Blir de like god til lunch dagen etter?
  4. Sitter å kikker igjennom gamle vs nye bilder nå.. Og er SYKT stolt av meg selv!!! MINUS 27 KG: Vis meg deres bilder nå!!! :) Motivasjon!!
  5. Assistent for funksjonshemmede barn på spesialavdelingen vår på en barneskole.
  6. Knebøy: 60-80 kg Mark: 70-90 kg Beinpress: 60 kg på èn fot Arnoldpress, og generelle andre øvelser med hantler: 10-16 kg Nedtrekk: 40-50 kg Roing: 40-50 kg Triceps pushdown: 30-40 kg
  7. Jepp! Før jeg begynte med styrketrening hadde jeg vondt i ryggen hver dag! Nå tar jeg 90-100 kg i mark, og har aldri før vært så bra i ryggen!
  8. Jeg kjører negative pullups for og èn dag greie en vanlig pullup.. I begynnelsen greide jeg såvidt å holde igjen før jeg måtte ned igjen.. Nå greier jeg å holde kanskje 10 sek.. Har greid 1 (veldig) assisted pullup, men det er stort sett det :ninja: Kommer seg etterhvert håper jeg..
  9. Liker å handle kjøtt og fisk på kiwi jeg! 2 kg kyllingfilet, karbonadedeig, svinekjøtt osv, alltid til en billig penge
  10. 100 % whey protein, melkesjokolade blandet med melk! Smaker nesten som oboy!
  11. Jeg hadde problemer med at tåa i midten på venstre fot "sov" hele tiden, var nummen liksom. Fant ut at det var et veldig lite prolaps i ryggen! Kan være lurt å gå til legen med det.. Men det er ikke mye de gjør med små prolaps
  12. Jeg skulle gjerne hatt hjelp til å sette inn både den øverste "Jenter.." og kanskje en av de mindre fitnessbloggen logoene?
×
×
  • Opprett ny...