Krembolle Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Vel, jeg syndet på et vis jeg også. Kjøpte 3 hekto smågodt, og jeg greide ikke spise det opp! Greide ikke? Du får prøve igjen i dag Afterall og Aurelius 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krembolle Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Planlegger å "synde" med Kinderegg og smarties i dag. Aurelius og Afterall 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kmsteen Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Greide ikke? Du får prøve igjen i dag Ja, ble til at jeg tok noen biter, og orket ikke resten rett og slett. Skal nok legge inn en innsats for at det går ned i løpet av dagen. Krembolle og Aurelius 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superkulmedkniv Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei! Jeg strever med å spise sunt på kvelden, det er alltid før jeg legger meg, eller sent på kvelden jeg ikke klarer å holde det jeg hadde tenkt å spise. Noen som har noen tips til hva som kan gjøres? hva med å legge deg tidligere? beatea 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hele helgen har vært en stooor synd, fest og moro på fredag, kina take away og smågodt på lørdag og pizza og brus på søndag Og jeg DIGGER det, helg er helg og det SKAL syndes Afterall, Hugo2 og Aurelius 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helluuu Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Oops.. Ble stekt ris, dream-is og sjokolade på meg på lørdag og godt var det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monika Hafredal Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 10 stk bananmuffins m/sjokolade og nesten en 200-grams melkesjokoladeplate! :s Afterall, Inger-Lise og Aurelius 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 10 stk bananmuffins m/sjokolade og nesten en 200-grams melkesjokoladeplate! :s Nesten? FatUnicorn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monika Hafredal Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nesten? Jentekveld -> en skål med sjokolade men var nok stort sett jeg som spiste av den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 I dag har jeg spist alt for lite, og det er i og for seg syndig for en som skal opp i vekt, er det ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 I dag har jeg spist alt for lite, og det er i og for seg syndig for en som skal opp i vekt, er det ikke? Dagen er enda ikke over, bare spis Martbart, melis1988 og Stine smurfine 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Dagen er enda ikke over, bare spis Gleder meg allerede til middag og en del mat etter det igjen. (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Gleder meg allerede til middag og en del mat etter det igjen. Da er det jo ikke noe problem Martbart og melis1988 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johannebn Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Flott tråd! Maulet vaffeldeig og spiste to vafler etterpå.. Må trene nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myr Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg synder hver dag. Idag var det melkesjokolade. I går var det 2 liter litago. Dagen før der var det noen sveler med brunost og sukkersmør. Ikke blir jeg feitere, bare sterkere. Ergo: Synd mer, få gains og smil. Helluuu, vesen, beatea og 8 andre 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 I dag føler jeg at jeg har syndet med så alt for mye. Et eple og banan (som ikke står på planen), og i alle fall ikke rullekakestykket lillesøsteren min tok med hjem fra skolen til meg Misunner de som kan spise uten å legge på seg altsåå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krembolle Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Spist smågodt.. Og sjokomelk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Ludvigsen Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 I dag føler jeg at jeg har syndet med så alt for mye. Et eple og banan (som ikke står på planen), og i alle fall ikke rullekakestykket lillesøsteren min tok med hjem fra skolen til meg Misunner de som kan spise uten å legge på seg altsåå Det ville vært en større synd å IKKE spise rullekaken søsteren din tok med hjem til deg:) Krembolle, Martbart og kvardags 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krembolle Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 I dag føler jeg at jeg har syndet med så alt for mye. Et eple og banan (som ikke står på planen), og i alle fall ikke rullekakestykket lillesøsteren min tok med hjem fra skolen til meg Misunner de som kan spise uten å legge på seg altsåå Ingen som sier vi ikke legger på oss Monika Hafredal 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Net88888 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 En kopp kakao og mango-is med mango saus var knallgodt. Og nå er jeg på vei til kjøkkenet for å snike i meg en kopp kakao til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.