Gå til innhold

Johannebn

Medlemmer
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Kan noen svare meg på hva hofteleddsbøyeren egentlig er? muskel, scene eller hva?? vet hva den brukes til, så er ikke dette jeg er ute etter
  2. Tusen takk for alle svar! betyr MASSE for meg!! så har du et treningsprogram du tenker kan passe for meg? Veldig lærerik tekst du skrev! elsker å lære nye ting! Har du et fast treningsprogram eller blir det litt tilfeldig? har du mulighet til å sende programmet ditt til meg? ser du resultater av dette programmet eller stopper det opp endel? Er jo veldig interessert i å trene bein og rumpe, men selvfølgelig også resten av kroppen, så det du trener høres lurt ut!
  3. Noen som vet om/kan sette opp et treningsprogram med basisøvelsene til meg? Styrke 3 dager, så et tresplitt program
  4. Målet er jo å bli enda sterkere og kunne gjøre tunge basisøvelser
  5. Har trent styrke i et år, men føler at det blir litt halvveis, fordi jeg ikke har noen ordentlig treningsprogramm, og det jeg har er det mye isolasjonsøvelser i.. Derfor har jeg tenkt til å bruke dette programmet: http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/ Men jeg har ikke lyst til å trene det samme hver dag, siden jeg vil trene tungt og blir mest sannsynlig støl (syntes det er veldig umotiverendes å trene veldig støke muskler dagen etter) Derfor lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg å dele opp programmen så jeg tok for eksempel en dag med rygg og en dag med bein? Evnt
  6. Noen som vet om proteinpulver som inneholder lite kaloirer i form av karbo og fett og mye proteiner? Helst ikke det dyreste?
  7. Det er deres mening.. Muskler veien mye, men vil ned i fettprosent og opp i muskler. Mulig jeg ordla meg litt feil, for regner med at vekta forblir omtrent det samme.. Snakket om fettprosenten Hører veldig mye overalt.. Mange steder sier proteiner, andre sier karbo+ proteiner pg lite vett.. Ender til slutt bare med at jeg spiser veldig mye!
  8. Bor på skolen, så må bare spise det jeg får.. Men er ganske valgfritt til frokost, lunsj og kveldsmat da.. Frokost: en skål med naturell youghurt (etter jeg gikk ned i vekt har jeg vært så sulten at jeg har tatt en Brødskive med kjøttpålegg i tilleg. Lunsj: to brødskiver med skinke og agurk Middag: kan være alt mulig.. Men tar en stor porsjon. For eksempel veldig mye grønnsaker, endel proteinmat (kjøtt/kylling etc), og kanskje en potet eller litt ris Kveldsmat: 1-2 brødskiver med skinke etc Tar alltid egg om det et mulig istedenfor skinke osv. Jogger alltid 15 min før jeg tre
  9. Flott tråd! Maulet vaffeldeig og spiste to vafler etterpå.. Må trene nå!
  10. Spiser ikke godteri, kaker, potetgull, junkfood eller generelt usunt. Går ikke ned i vekt.. Om jeg ikke konstant kjemper mot å være psykisk sulten legger jeg på meg.. trener en miks av kardio og styrke 4 ganger i uka (+-) Har ikke spist godteri på to år, men det er nesten så jeg begynner igjen å gir opp hele kroppen min.. Hadde to uker i England med trening 6 ganger i uke, og spising 3 ganger om dagen (var på college) da gikk jeg ned i vekt! Så kom jeg hjem og kroppen tenkte "HÆ? Har jeg gått ned i vekt? Da må jeg ikke ha noe energi til å bevege meg og bli sykt sulten.. Kroppen min hater
  11. Okei, spiser frokost ca halv 6 så er det greit om jeg spiser havregryn til frokost da? Men dere sier jeg skal spise kjøtt, er ikke det veldig tungt å fordøye? Får man ikke endel mage da? (forstå meg rett!)
  12. Okei, tusen takk for svar! så jeg skal kun spise kjøtt fra frokost og til jeg drar?
  13. Skal på fest i morgen, så håpet virkelig på raskt svar! Som sagt skal jeg på fest ( med alkohol) og skal ha på meg en stram, hvit kjole. Jeg er ganske tynn, men får fort oppblåst mage, noe som ikke er så veldig gøy med tanke på kjolen.. Har dere noen forslag på hvordan mat jeg bør spise, gjennom HELE dagen slik at jeg blir mett, og i tilegg ikke blir oppblåst eller får "matmage"?? Håper du noen kan svare <3 Klem Johanne
×
×
  • Opprett ny...