Gå til innhold

hoppekropp

Medlemmer
  • Innholdsteller

    22
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om hoppekropp

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 22. okt. 1982

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://inlovewithapole.blogspot.com/
  1. Har prøvd å bake med sukrin, men syns det smaker utrolig vondt av alt som har dette i seg. Er sukrinmelis noe annet enn sukrin? Og kan noen please komme med et bedre alternativ til sukrin som ikke er ekte sukker? Skal snart føde og vil ha noen gode oppskrifter klare som smaker godt uten sukker Og en ting til: hvilken type proteinpulver syns dere smaker best når man baker? Jeg kjøpte soyaprotein med sjokkoladesmak og det smakte ikke bra.. Fint å høre om det er noen her inne som ammer og hva som er ok å spise/drikke av sånne ting mens man skal komme seg i form igjenn Har fått beskjed
  2. Nå kommer ungen ut garantert innen 2 uker, og DA er det ikke lenge igjenn til jeg kan starte prosjekt fit 2013 :) Spennende!

  3. Jeg har en venninne som har blitt både helt råsterk og veldig hekta på kettlebell. Så vurderer jo å prøve ut dette her nå da på Oslo kettlebell gym. Er det noen her som går der? Er det morro? Jeg er jo medlem av Sats så det blir dyrt å trene to steder, og strekker tiden til tro.. hm.. hehe. Men kansje et introkurs er smart for å lære seg å bruke kettlebells hjemme i stua også? Blir glad for synspunkter
  4. Takk for svar folkens Sitter her med litt havregrøt akkurat nå, he he. Har blitt så sinsykt lei av cottage cheese, og er nok litt ekstra vanskelig i matveien nå som jeg er på tjukka. Men ser absolutt poenget med å øke proteinnivået litt ja.
  5. hoppekropp

    Havregrøt

    Jeg har hørt av noen jeg kjenner at havregrøt er veldig sunt og at idrettsutøvere spiser dette i sin diett. Jeg lurer på om dette er bra for meg å spise før jeg skal trene styrke? Eller er dette mere for de som driver med løpetrening og annen kardio trening tro? Mulig det er dumt spørsmål men.. blir glad for svar!
  6. Det ble en kroneis hos mamma igår ja.. men så mange ganger jeg sier nei til ting nå om dagen så kunne det vært myyye værre Men ... hjelper jo ikke på magekrympinga når viljestyrken ikke er 100%.. jaja.. bra det ikke bare er meg
  7. Jeg blir ihvertfall ikke tynnere på magen av dette nye matopplegget.. men kan jo hende det går seg til.. eller at jeg er på tjukka, haha
  8. Jeg droppa faktisk havregrynet i dag tidlig og tok meg to kokte egg som jeg fikk anbefalt, hehe. Og spist smart i hele dag og aldri vært sulten eller følt meg dårlig. På trening følte jeg meg også bra og fikk lagt på litt vekt til og med HAPPY!
  9. Haha, skjønner. Jeg pleier å (eller nå kan jeg si pleide!) spise tre sånne tubs med fyll. Nå kjenner jeg det holder som regel med to faktisk. Håper ikke det blir ansett som å synde hehe. Da synder jeg hver fredag
  10. Jeg har en superaktiv jobb, så det er gode nyheter for meg Jobber i barnehage med de eldste barna så er ikke så mye som max 15 min sittestillende i strekk.. eller nei.. det var å ta i faktisk hehe! Og har ikke bil så trasker jo rundt en del for å komme meg hit og dit. Og sønnen min holder meg jo også aktiv, så dette er gode nyheter for meg som virkelig IKKE er glad i jogging.. jeg har blitt litt mere komfortabel etter å ha prøvd nå i ett halvt år.. men shit.. tror ikke det er laga for meg. Har alltid likt styrketrening mye bedre:) Men er glad i å danse ulike ting, men ikke alltid man får gjo
  11. er taco så farlig? Har det en gang i uka her hjemme.. er jo bare kjøtt og grønnsaker jo? Og rømme, men det kan man vel bare bytte ut med mager kesam feks? Eller har jeg misforstått?
  12. Hørtes jo lett nok ut.. Kan jeg da spise feks: en kopp kaffe og havregryn m melk til frokost, tunfisksalat til lunsj, en youghurt og en brødskive med leverpostei(har jernmangel så trenger å spise mye som inneholder det også!), en kaffekopp, også middag bestående av bittelitt ris og resten kjøtt og grønnsaker. Også drikke grønn te resten av kvelden. Kan jeg spise noe etter middag eller er det fy fy? Og åssen i svarte vet jeg om jeg får i meg nok proteiner? Får man det av vanlig kosthold som jeg beskrev eller må man drikke proteinshaker osv? Og kan det virkelig være mulig at man slipper den he
  13. Jeg er nå litt i gang med min vektnedgang og muskeløkning, men da jeg startet opp med å ta meg sammen etter at kjærestekiloene hadde rent på var det slik: 161cm høy og 59 kg. Nå har jeg kommet meg ned til 57 (Veeeeldig sakte men sikkert) og føler ting begynner å strammes opp. Målet er egentlig 54kg fordi jeg veide dette før, men må muligens innse at kroppen min har forandret seg litt med alderen. Kansje jeg er strålende fornøyd med 55kg. Det viktigste er hvordan det ser ut, ikke tallene på vekta egentlig.
  14. Var flink i går å la på vekt.. støl.no...

×
×
  • Opprett ny...