Gå til innhold

Hvor mye kilo tar du på dips? (Kroppsvekt + antall kilo ekstra på vektbeltet)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dreiv av å kjørte kroppsvekt på 80 kg + 20/25 kg ekstra. 3 x 12 reps. Så sa en PT jeg burde bruke 4 ganger så lang tid helt ned, for deretter å være eksplosiv opp. Og bare det å bruke så lang tid ned for å støte opp gjorde at kroppsvekt alene føles MYE tyngre enn 25 kg ekstra.

Annonse

Til dere som er skabbsterke i dips her; Når bestemte dere for å lempe på ekstra vekt? 20xkv? 50x? Eller tok dere 5 og "screw this, lightweight baby!" og lempet på skivene?

Til dere som er skabbsterke i dips her; Når bestemte dere for å lempe på ekstra vekt? 20xkv? 50x? Eller tok dere 5 og "screw this, lightweight baby!" og lempet på skivene?

Når jeg tok mer enn 6-12 reps..

Går du å tar 20, 50 rep i knebøy eller benken? ;)

Når jeg tok mer enn 6-12 reps..

Går du å tar 20, 50 rep i knebøy eller benken? ;)

Tjæh, widowmakers er nå alltids greit å ha innimellom i bøy, på dager man har ekstra lyst til å plage seg selv.

Annonse

Har den uvanen at jeg sammenligner meg selv og mine løft med andre her på forumet. :c

Veldig normalt for aldern. 15? Spis sunt og tren hardt så møter du 20åra som en gud:)

Har den uvanen at jeg sammenligner meg selv og mine løft med andre her på forumet. :c

Vel om du absolutt skal gjøre det! Tenk at jeg satt forran PCen i 10-14 timer hver dag nesten, helt til jeg ble 17/18 år ;) Da har du et godt utgangspunkt ! :D

Vel om du absolutt skal gjøre det! Tenk at jeg satt forran PCen i 10-14 timer hver dag nesten, helt til jeg ble 17/18 år ;) Da har du et godt utgangspunkt ! :D

Satt også grusomt mye på PCen før, sitter jo en god del nå også da :whistle:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...