Gå til innhold

Hva man bør klare for å se seg selv i speilet uten å se ned...


Plyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva burde man klare etter 8 mnd med styrke? Jeg føler jeg er såå svak i forhold til andre her:meh: for å være helt ærlig blir jg helt litt flau!:p Er 174 og ca 59 kg. Har faktisk ikke testet max løft, da jeg er redd for å drepe meg selv :wub: Etter 8 mnd ligger jeg på :

45 x 6 i knebøy, 50 x 4 i strakmark, 25(!!:blush:) x 6 i benk, chins?? not even worth mentioned.. :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra løfting på folk her ;) Nå var ikke dette ment som noen Call-Out-Tråd da, men jeg må få sitere meg selv fra istad... Hvis dere ikke har løftene på film, så gjelder det ikke... Så finn frem mobilene og kameraene og fyr opp youtube...

OK?

Følge opp med filmene også da, la ikke de til på forrige innlegg

Bøy - 205 @ 82,2

Mark - 230 @ 80,9

(2010)

Benk - 145 @ 82-83

Militærpress - 90 @ 78 (har et ræva klipp jeg ikke har liggende ute..får gjøre det på nytt og filme)

Dips - +90 @ 82

Chinups - 2x60+ @ 82

Hvor er filmene av du gjør alt dette Plyo?? :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Klarer ikke alle kravene til plyo, syns forøvrig å ha lik vekt i bøy og mark er litt rart, da de fleste klarer vesentlig mer i mark enn bøy ;D

Her er vell de fleste beste løfta jeg har gjort + litt diverse andre ting laget inn i en film: Var 20 år på filmen og lå mellom 84-86kg.. er 176cm. Ikke så høy men ganske lang ;) haha! ^^

32737430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følge opp med filmene også da, la ikke de til på forrige innlegg

Bøy - 205 @ 82,2

Mark - 230 @ 80,9

(2010)

Benk - 145 @ 82-83

Militærpress - 90 @ 78 (har et ræva klipp jeg ikke har liggende ute..får gjøre det på nytt og filme)

Dips - +90 @ 82

Chinups - 2x60+ @ 82

Hvor er filmene av du gjør alt dette Plyo?? :cool:

rimelig drøyt! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer ikke alle kravene til plyo, syns forøvrig å ha lik vekt i bøy og mark er litt rart, da de fleste klarer vesentlig mer i mark enn bøy ;D

Her er vell de fleste beste løfta jeg har gjort + litt diverse andre ting laget inn i en film: Var 20 år på filmen og lå mellom 84-86kg.. er 176cm. Ikke så høy men ganske lang ;) haha! ^^

32737430

Sattan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Kvinner

Knebøy: 90 kg

Markløft: 90 kg

Benkpress: 60 kg

Chins: 10 reps

10 km løp: 55 min

Skal vi se om jeg er .. 'kvinne' da :p

Knebøy: 90 kg - check

Markløft: 90 kg - check

Benkpress: 60 kg - 55 kg pr idag 1RM

Chins: 10 reps - 6 pr i dag, men klarer 9 pullups så jeg vil si den er godkjent :D

10 km løp: 55 min - aner ikke, siste 5 km var 23 min så det er jo temmelig dårlig.

Foreløpig er jeg ikke helt fornøyd, så jeg kan godt si meg enig i den lista di, Plyo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knebøy: 90 kg - jepp, 90 er maks

Markløft: 90 kg - jepp, 125 kg (men 90 kg er jo ikke mye!)

Benkpress: 60 kg- jepp, 70

Chins: 10 reps - nei, maks er 8 (strikte, overhåndsgrep, tar sjeldent chins)

10 km løp: 55 min - 48,noe engang for et par år siden (på mølle), men er ikke akkurat i stand til det nå. Kondisen er long gone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva bør man klare for å kunne være litt fornøyd med seg selv...?

PLYO mener:

Menn

Knebøy: 200 kg

Markløft: 200 kg

Benkpress: 140 kg

Chins: 30 reps

10 km løp: 45 min

Kvinner

Knebøy: 90 kg

Markløft: 90 kg

Benkpress: 60 kg

Chins: 10 reps

10 km løp: 55 min

(ps: PLYO klarer alt dette...)

;)

Er mest imponert over at du klarer å bytte kjønn til kvinne og ikke kikke ned i speilet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...