Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre

Anbefalte innlegg

Gjest Widding
Har en tendens til å si "skjønner du hva jeg mener?" etter de enkleste forklaringer noe som irriterer de rundt meg da de antar at jeg tror de ikke skjønte det å derfor tror de er dum. Når jeg selv ikke engang legger merke til at jeg sier det :(

haha, prøv å jobb i barnehage me 2-3åringer ein stund.. eg snakke te folk akkurat så de e mongolide, maaaaange bler irritert :p

Fortsetter under...

Jeg kan ofte tenke en setning i hodet, men ut kommer bare deler av det :p Forkorter det jeg vil si, for enkelhets skyld, når realiteten er at ingen skjønner hva jeg vil frem til.... hehe

- Tråkker aldri på kumlokk

- Ei heller på unaturlige streker eller sprekker på bakken

- Volum på TV eller stereoanlegg må alltid være runde tall (5, 10, 15..)

- Kan plutselig begynne å telle skritt hvis jeg er ute og går, og da klarer jeg ikke å slutte før jeg kommer fram dit jeg skal

- Sjekker at alarmen på telefonen er skrudd på flere ganger før jeg sovner om kvelden

- Signerer også denne.. :p :

- Jeg føler meg stadig som en Socially Awkward Penguin:

Tvangstanker.. Oh joy!

Kjenner meg igjen i en del her. Jeg tror vi er nokså "normale" alle mann ( kvinner )her inne :D

Jeg er sær på det med volumet på tven. Må være 2, 4, 6, 8 osv. Kan med nød stå på 15, men helst partall :p

Kjenner meg igjen i en del her. Jeg tror vi er nokså "normale" alle mann ( kvinner )her inne :D

Jeg er sær på det med volumet på tven. Må være 2, 4, 6, 8 osv. Kan med nød stå på 15, men helst partall :p

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for partall, og forbinner gjerne ting og sanger med spesielle tall:S Off, jeg er ganske "spesiell"…

Annonse

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for partall, og forbinner gjerne ting og sanger med spesielle tall:S Off, jeg er ganske "spesiell"…

Hehe, også når jeg er på gymmet så hater jeg å løfte 7 ganger :p Da prøver jeg heller på den åttende selv om jeg egentlig ikke klarer.. 5 x 5 går greit, men sju liksom.. Eller 9.. Joda det hender, men jeg prøver å unngå det.. hehe..

Godt at det ikke bare er meg som er litt ekstra glad i partall :p

Jeg "spiller" til og med poker med tallen i registrersnummeret til folk og prøver å finne mønster og sammenhenger i alt av tallrekker jeg ser. Egentlig et under at jeg får gå fritt rundt uten å bli passet på av folk i hvite frakker…

Jeg "spiller" til og med poker med tallen i registrersnummeret til folk og prøver å finne mønster og sammenhenger i alt av tallrekker jeg ser. Egentlig et under at jeg får gå fritt rundt uten å bli passet på av folk i hvite frakker…

:rofl:

Da er du nok hakket verre enn meg.. Men er jeg hos ei venninne å ser på tv og hun skrur på volumet og det ender på oddetall så MÅ jeg ordne på det :p haha...

Jeg er sikkert den irriterende venninna :p

:rofl:

Da er du nok hakket verre enn meg.. Men er jeg hos ei venninne å ser på tv og hun skrur på volumet og det ender på oddetall så MÅ jeg ordne på det :p haha...

Jeg er sikkert den irriterende venninna :p

Det SKAL jo være på partall, da! På TVen vi akkurat fikk kan man bare hoppe opp/ned 5 av gangen... Så da må det være på hele tall. Irriterende. :p

* "knekker" ledd i kroppen... spess ryggraden mellom skuldra :p

* sjekker at døra er låst sikkert 4 ganger før jeg legger meg

* klarer ikke komme meg i seng (blir sittende å trykke på datan, face å fitnessbloggen... slik som nå)

* tenker ikke før jeg prater... er en løs kanon til tider :p blitt mye morro i klassen :oops:

* elsker å sette kallenavn på folk

* må ha symmetri på vektskivene på trening

* får panikk av folk som ikke klarer å legge manualene på rett plass

* hater å rydde men leker at støvsugeren min er en transformers så da er d greit :p

* jeg tror jeg bestandi kan trene bort smerten for så å oppdage dagen etter at den ble ikke borte... skjer hele tiden

* har et eget forhold til alle kostilskudd boksene mine...

* går til legen å får en diagnose... men hører aldri etter å gjør slik jeg vil...

+1

Annonse

Jeg pleier ofte å fortelle folk hvor "snåle" de er, eller hvor "snål" en ting er. Det har gått bra så langt (utrolig, men sant), men jeg er redd for at jeg en dag vil møte noen rare blikk, eller i verste fall en solid klask mitt i trynet. :whistling:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...