Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen ganger (har ikke funnet noe spesielt som repliserer det) så får jeg ikke nytt linjeskift når jeg skriver poster i loggboken. Har skjedd både etter få og mange linjer, og det hjelper ikke å gå til flere valg vinduet, eller poste og redigere posten.

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Fiks.

[ATTACH]149381[/ATTACH]

Blankt bilde når je skal redigere innlegg. Må trygge på flere valg.. :( FF siste oppdatering. Mac OSX yoesmite. Hatt problemet siden Mountain Lion (via Maverics etc)

Samme problemet selv. Sagt det til Espen Espelund før, men tror ikke han er glad i oss :(

Samme problemet selv. Sagt det til Espen Espelund før, men tror ikke han er glad i oss :(

For å ikke snakke om at teksteditoren randomly bestemmer seg for å ikke gidde å lage nye avsnitt når man trykker Enter.

Annonse

"Redigering av innlegg" editoren funker ikke i firefox.Når man trykker på rediger så får man opp editoren men all tekst forsvinner fra boksen og man kan ikke skrive noe der.

Fiks.

[ATTACH]149381[/ATTACH]

Blankt bilde når je skal redigere innlegg. Må trygge på flere valg.. :( FF siste oppdatering. Mac OSX yoesmite. Hatt problemet siden Mountain Lion (via Maverics etc)

Espen Espelund vil ikke fikse

• 4 uker senere...

Teknisk feil: Instagram siden blir bare oppdatert en gang i skuddåret.... går man inn på instagram via andre kanaler(typ apper) er #fitnessbloggen mye mer brukt ;) men går du via link på internett, blir den oppdatert 1x i mnd...

• 2 måneder senere...

Annonse

Blir logget ut mellom hver tråd på forumet.. " du må være innlogget for å gjøre dette"..

edit: det skjedde seff her og : http://imgur.com/w9HG0fL

edit 2: fikk postet i incognito... cookie problems?

Ingen anelse. Har hatt samme problem på en drøss med sider i det siste med Chrome.

• 1 måned senere...

Slettet loggboken min for å starte med blanke ark.

Får feilmelding når jeg trykker på "loggbok". Har opprettet ny tråd under loggbok, den kommer ikke opp under "loggbok", bare feilmelding: du har ikke tilgang til dette.

Må jeg vente til det er kjørt en restart eller oppdatering av systemet eller er det en feil?

Slettet loggboken min for å starte med blanke ark.

Får feilmelding når jeg trykker på "loggbok". Har opprettet ny tråd under loggbok, den kommer ikke opp under "loggbok", bare feilmelding: du har ikke tilgang til dette.

Må jeg vente til det er kjørt en restart eller oppdatering av systemet eller er det en feil?

Har du endret manuelt linken til loggboken på profilen din? Ser at det peker til rett loggbok nå i allefall.

Har du endret manuelt linken til loggboken på profilen din? Ser at det peker til rett loggbok nå i allefall.

jepp, endret det i går og fikk samme feilmelding, ser at det er i orden i dag, så da måtte det vel bare godgjøre seg litt :-)

• 2 uker senere...

Har meget dårlig teknisk innsikt, så bær over med meg om forklaringen er dårlig, men.. de siste dagene har hurtigoversikten over nye varsler på forsiden lagt seg bak reklamen når jeg trykker på "Varsler". Vet ikke om dette skyldes chrome eller noe som kan fikses?

post-291-14440998823265_thumb.png

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...