Gå til innhold

Hvis man skal drikke alkohol, hva inneholder minst sukker og kcal?


Lile

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Dess sterkere alkoholprosent, jo mer kcal dessverre..

Når det gjelder hvitvin og sukkerinnhold er det mye god hjelp å få på polet =) Tørre, hvite viner fra Frankrike, Australia og New Zealand har ofte lite sukker, men få de ansatte på polet til å sjekke opp for deg, for det er mye variasjoner innenfor de ulike kategoriene. Du finner også røde viner med lite sukker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart skal jeg kose meg på fylla, men trenger ikke overdrive kaloriene, var bare sånt ment :) Takk for gode tips! kan jeg kose meg med lettere alternativ ;)

skal vedde penger på at du ender opp med noe HEFTIG JUNK food måltid som vi alle gjør uansett om du skal skikkelig på fylla, så GIVE THE SHIT AND GET DRUNK AND EAT AND DRINK WHAT EVER YOU WANT :D :D :D betyr INGENTING så sant du ikke gjør det hver helg :) pluss verdien av det å kose seg uansett veier langt over det lille skadelige det evt skulle gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt rykter om en vin som heter Arrogant Frog som skal være lav på kalorier. Har ikke prøvd den selv.

Ellers er vel ølmerker med Lite ok? Her liker jeg Tuborg Lite, men ikke testet ut så mange ellers.

Noen som har testet Whey Cooler Peach med eks vodka? :joyful: Tenkte å teste det om ikke lenge :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv gått ut med den tanken at jeg skal spise litt mindre før jeg drar ut for å rettferdigjøre kaloriene fra alkoholen.. men ender opp med kebab eller burger uansett :D

Samt en obligatorisk peperoni Grandis dagen derpå ^^

Uansett, kos deg! Som det sies, en dag ødelegger totalt sett ikke mye, og den gir nok tilbake i forma av mye morro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...