Gå til innhold

Hvis man skal drikke alkohol, hva inneholder minst sukker og kcal?


Lile

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 måneder senere...
skal vedde penger på at du ender opp med noe HEFTIG JUNK food måltid som vi alle gjør uansett om du skal skikkelig på fylla, så GIVE THE SHIT AND GET DRUNK AND EAT AND DRINK WHAT EVER YOU WANT :D :D :D betyr INGENTING så sant du ikke gjør det hver helg :) pluss verdien av det å kose seg uansett veier langt over det lille skadelige det evt skulle gjøre.

Eventuelt får du nok! :)

Hvis jeg drar på byen, drikker alkohol, spiser masse rart, osv.. Så har jeg det veldig gøy der og da, men føler meg sliten og tjukk i tre dager etterpå.. Så da kjenner jeg på at det blir lenge til neste gang! (Selv om det var gøy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer uansett ikke utenom det faktum at når du drikker så forbrennes alkoholen først og deretter kebaben du spiste. Så når du er edru, da først begynner du å jobbe med å pakke den på hofta ;)

Men renest mulig sprit med sukkerfritt blandevann er vell det nærmeste du kommer. Selv om alkoholen i seg selv inneholder kcal, men det slipper du ikke unna (og lagres ikke direkte som fett da det må forbrennes, men har prioritet over det andre du får ideg, f.eks sukkeret fra blandevannet eller karbo fra ølla osv)

Ikke bli hysterisk, drikk med måte og kos deg av og til! Om man ikke kan kose seg litt, hva er poenget med å slite seg ut på gymmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sprit, litt fun light saft ( den med jordbær & rabarbara smak er veldig god) og mye vann. Eventuelt boblevann hvis du liker det :)

Jeg har fortsatt mareritt fra den gangen jeg brukte funlight som blandevann.

Personlig mener jeg at hvis man drikker så ofte at man er desperat etter å få ned kalorimengden på en kveld. Da bør du revurdere livet ditt, og eventuelt prøve en hvit helg. Er vel 2000 kcal i en liter Captain Morgan, deler man det på 2 kvelder og blander med Cola Zero og Lime, har du 1000 kcal på en kveld, det er ikke mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt mareritt fra den gangen jeg brukte funlight som blandevann.

Personlig mener jeg at hvis man drikker så ofte at man er desperat etter å få ned kalorimengden på en kveld. Da bør du revurdere livet ditt, og eventuelt prøve en hvit helg. Er vel 2000 kcal i en liter Captain Morgan, deler man det på 2 kvelder og blander med Cola Zero og Lime, har du 1000 kcal på en kveld, det er ikke mye.

Hehe det var voldsomt så seriøst dette skulle bli da. Jeg tenker at jeg liker smaken av jordbær & rabarbara og bruker dette som blandevann, likegyldig til om det er sukkerfritt eller ikke. Men tenkte det var et godt tips til en som faktisk spør om alkohol med lite sukker og kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Jeg mener at man ikke skal tenke så mye på kalorier i alkohol, kos deg med det og ha det gøy! For meg gjør alkoholen at kroppen blir litt mer avslappet enn normalt, noe som for meg gjør kroppen min godt :) Samtidig danser jeg mye og er svært aktiv når jeg er ute, så jeg tror nok det kompenserer mye for det jeg drikker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men uannsett en kveld på fylla kan vel ikke ødelegge så mye, det er dagenderpå som ødelegger mest ;)

Kunne ikke vært mer enig! Som oftest er det ikke selve alkoholen som er problemet, men potetgull, kebab, pizza, blandevann og burger med ekstra mye pommes frites som er utfordringen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg pleier å drikke Trulli Chardonnay :) Det er ikke nødvendigvis fordi jeg tenker så mye på kalorier og sånn, skal jeg kose meg så skal jeg gjøre det skikkelig, men jeg tåler både sukker og sprit veldig dårlig, og er veldig glad i vin, så denne passer ypperlig for min del i hvert fall ;) Den er ikke den søteste, men jeg liker best de som ikke smaker saft (typ: blue nun, riesling osv) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...