Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

x Røk bigtime på smell i matbudsjettet.

x Slo meg helseløs på trening.

x Mopsen spiste et plaster som jeg måtte fiske ut av halsen på han.

x Leonbergeren trakket på blåmerket mitt 4 ganger og ga labb i øyet mitt.

Bra dag sålangt med andre ord.

Annonse

:D

Tror det var etternavnet mitt som var avgjørende og ikke utseendet. Ikke at det er noe spesielt unorsk ved det. De færreste vet visst at dobbelt-a uttales å i kongeriket Norge.

Jeg spør alltid om de med dobbel-a stammer fra norrøn mytologi eller samer. Tydeligvis har folk forskjellige oppfatninger.

Resten av blokka hadde fest helt inntil vinduene mine (de sto og lente seg mot dem på det verste...) og en etternøler etter at resten var gått fant det for godt å pisse på veggen under ene vinduet mitt etterpå. Ble ikke engang skremt vekk av at jeg tok bilde av ham. Nevnte jeg at jeg ikke kan fordra naboene mine? De hiver møbler ut av vinduene, bruker inngangspartiet mitt som askebeger, stjeler deler fra sykkelen min, og hiver stein gjennom rutene på bilen min, bl.a. Et halvt år igjen nå... /rant

Annonse

Det er knallvær..I hele helga..og jeg har ikke veranda:(...Og jeg bor i en kjellerleilighet.....

Trondheim har jo mange fine parker! :D Dra til en av strendene ved Ladestien! Eller ta en tur i bymarka! :D

Dagens negative: Dette fikk meg til å savne Trondheim :cry:

Det er så forbanna lyst og varmt. Eg lengter tilbake til 10 grader og lettskyet oppholdsvær då det var mulig å kunne gå ute i tskjorte uten å bli dehydrert.

Full støtte fra meg. Hilsen dehydrert sunnmøring som har på full aircondition.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...