VegarL Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 HATER MAUR :mad: De er ÆSJ, ÆSJ, ÆSJ og EKLE............... Føler de er overalt (selv om jeg har fjerrna dem nå)..Ligger på sofaen og føler det kravler under skjorta Siter
LeanMachine Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Føler de er overalt (selv om jeg har fjerrna dem nå)..Ligger på sofaen og føler det kravler under skjorta Åæææææøøøøøooo... Æsj ikke si det engang, jeg HATER maur. VegarL 1 Siter
VegarL Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Åæææææøøøøøooo... Æsj ikke si det engang, jeg HATER maur. [ATTACH]104216[/ATTACH] Neon, fat4life, LeanMachine og 1 annen 4 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 11. mai 2013 Skrevet 11. mai 2013 en helvetes kødd kjørte inn i bilen vår i et parkeringshus og stakk av. fyfaen. Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 11. mai 2013 Skrevet 11. mai 2013 Våknet midt i natt av at jeg måtte på do og når jeg kommer til toalettet så holder jeg på å trakke på den største humlen jeg noensinne har sett. At mann er stor, sterk og rippet betyr ingenting når man står der naken med en humle foran seg som høres ut som et helikopter. Jeg tok knekken på an og fikk kommet meg i seng igjen, men det hjelper ikke akkurat på nattesøvnen. Krembolle, VegarL, LeanMachine og 1 annen 4 Siter
isadres Skrevet 11. mai 2013 Skrevet 11. mai 2013 2 timer på Leos lekeland. Gøy, ja, men i 2.time er man nesten suicidal om man ikke er vant til slikt. Jeg elsker stillhet. JonnymedH, Krembolle og Frustrertpike 3 Siter
Krembolle Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Lukka ikke fryserskapet ordentlig i går. X-antall kilo kjøtt er ødelagt. Siter
Afterall Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Lukka ikke fryserskapet ordentlig i går. X-antall kilo kjøtt er ødelagt. Det er vel ikke ødelagt helt ennå? Du får bare lage ALT i dag, og spise det. VegarL 1 Siter
Krembolle Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Det er vel ikke ødelagt helt ennå? Du får bare lage ALT i dag, og spise det. Spise 4kg kjøtt? Er du gal mann? Skal steke opp en del iallefall. Kan kanskje fryse det ned igjen etterpå Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Spiste så mye til middag herregud så var det grønnsaker da, så det kunne vært verre. Siter
Gundersen™ Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Aldri gunstig at en av klubbens viktigste bidragsytere ønsker seg bort... - Rooney vil bort / Nyheter / Nyheter / MUSCSB - united.no Siter
Fez Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Det er herlig vær i trøndelagen idag, og jeg sitter INNE og leser til eksamen, skulle ønske vi hadde utendørs studiepark med ordentlige stoler og pulter og trådløst nett osv.. wingeer 1 Siter
Pinglekringla Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Kontoen.. Det er vel, dagen, månedens og årets negative.. Og muligens første gang i historien jeg rakna i sømma av syneto_O:oops: Utrolig hva penger (man ikke har) gjør med humøret:huh: Oh well... I'll live Siter
Tonje_86 Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Det er herlig vær i trøndelagen idag, og jeg sitter INNE og leser til eksamen, skulle ønske vi hadde utendørs studiepark med ordentlige stoler og pulter og trådløst nett osv.. Her er det alt annet enn herlig vær, bare regn og surt og kaldt Krembolle 1 Siter
msAnderssen Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Drit lei av å være forkjølet annen hver mnd... Nå er det nok Frustrertpike 1 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 fettprosenten har tydeligvis begynt å gå ned - hvilket jeg ikke vil klage over. Jeg vil derimot klage over at brystene mine forsvant først, og at jeg har et .. søkk midt på brystet som omtrent går innover. Siter
Fez Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Hadde ikke varma opp bra nok idag før jeg begynte med slag på trening og strakk venstre biceps(kjennes det ut som) klarer ikke strekke ut arma>< Siter
Kimae Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Trente bein i dag.. Nummen i begge lårene, og strekk i lysken.. Siter
Frustrertpike Skrevet 14. mai 2013 Skrevet 14. mai 2013 Fant ikke fjernkontrollen til appletv i dag tidlig, så har brukt en halvtime på å lete. Løftet sofa, sett under teppe, krabbet på alle fire og forbannet hele verden. Har til og med vært ute i søppeldunken å hentet søppelposen jeg kastet i går og gått igjennom innhold. Da jeg hadde gitt og hadde sunket oppgitt ned i sofaen, fant jeg den i sprekken mellom modulene på sofaen... Jeg HADDE sjekket der tidligere... Hvorfor må den være så liten og glatt? For en start på dagen:dead: Pinglekringla 1 Siter
Rodolfo Skrevet 14. mai 2013 Skrevet 14. mai 2013 Hvorfor må den være så liten og glatt? Heh, du kan lure.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.