Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Det er mandag, jeg jobber i en byggning som er konstruert som eit drivhus, det er sol ute, hodet mitt gjør vondt, jeg må tisse, jeg er sulten, jeg må trene, jeg er feit og jeg har lyst på hamburger :cry:

Du kan lage hamburger med karbonadedeig da :) Syns det er like så godt som andre eller bedre :D

er ikke bare ditt hus som er lagt sånn. Å nye hus blir bare verre og verre om sommeren. Burde vert opplagt med ac for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det var faktisk helt sykt mye vann der inne idag! :o

Ingen tvil om det. Tror til og med jeg var der tidlig siden jer var ferdig å trene i 4 tia. Så kom nok noen liter vann ned etterpå.

Egenlig eneste plassen jeg har sett det regne like mye var i phi phi i thailand. Da datt det ned og kom 30cm vann ver alt:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om det. Tror til og med jeg var der tidlig siden jer var ferdig å trene i 4 tia. Så kom nok noen liter vann ned etterpå.

Egenlig eneste plassen jeg har sett det regne like mye var i phi phi i thailand. Da datt det ned og kom 30cm vann ver alt:eek:

Ja, himmelen åpna seg bokstavelig talt! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SJUK! For all del, ikke sjuk nok til å være hjemme, til å klage, eller til at noen synes synd på meg, bare en aldri så liten ekkel sommerbihulebetennelse som ligger og lurer og produserer faenskap i mange forskjellige farger. Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det er negativt? o_O

Ja, er ikke så lett å få i seg den næringen jeg trenger der nede.... Og treningstudioet på hotellet er forsovidt bra og stort, men fullt av idioter uten sidestykke som står bare å kikker på 70 tommeren på veggen........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ikke så lett å få i seg den næringen jeg trenger der nede.... Og treningstudioet på hotellet er forsovidt bra og stort, men fullt av idioter uten sidestykke som står bare å kikker på 70 tommeren på veggen........

Menne Kina :D Nytt land, ny kultur, nye ting å se :D:D Reise er jo bare awesome! :love: Man overlever 4 uker med litt annerledes mat da kanskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...