Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva du jobber med? :D:p

Jeg som tenkte det var ferie og sightseeing og masse spennende liv :D:p

Jobber med nye offshore båter som byggest i Kina, får dem til å funke å godkjent av DNV :p

Ferie er det nåkk ikke.. Sitte i et ensomt digert hotellrom i en skyskraper å kjede seg (eller jeg har jo fitnessbloggen da) hehe !

Ellers er det bare svetting å krangling med uduglige kinesere................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lage hamburger med karbonadedeig da :) Syns det er like så godt som andre eller bedre :D

er ikke bare ditt hus som er lagt sånn. Å nye hus blir bare verre og verre om sommeren. Burde vert opplagt med ac for å si det sånn :)

Det er ikke mitt hus, det er den teite jobben sitt hus (og jeg bor på jobb!) Og hamburger med karbonadedeig er ikkje godt nok, når en nesten er nabo med verdens beste gatekjøkken!

MMMMMMMMMM, hamburger.

....Ooooog hamburger ble det :love: Jeg gulpa nesten hamburger på tredemølla, men det var verdt det! Neste gang bytter eg om rekkefølgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med nye offshore båter som byggest i Kina, får dem til å funke å godkjent av DNV :p

Ferie er det nåkk ikke.. Sitte i et ensomt digert hotellrom i en skyskraper å kjede seg (eller jeg har jo fitnessbloggen da) hehe !

Ellers er det bare svetting å krangling med uduglige kinesere................

Åhh båter :love::lol:

Lenge pleier du å være på en plass da? :p Sååe fitnessbloggen er ikke sperra?:p:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Gjest
Viss du flytter ti Bergen kan du leige eine boden min. 2500 i månaden, då har du eit rom og du skal få bruke dusjen kvar fredag.
Det takker jeg ja til! Gleder meg til å pendle 6 timer frem og tilbake hver dag og dusje én gang i uken <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...