Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Pass dæ.

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Er du sur eller?

:playful:

Like så med sure kvinnfolk ;)

Forskjellen med sure kvinner og sure menn er at med sure kvinner så vet man at de er sure og det stort sett er din skyld :p

Med mannfolk kan det være alt fra at de tapte fotballkampen til at de er grisegrinete på deg selv. Lar seg ikke lokkes eller manipuleres blide heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

1. Møtte en bikkje som overfalt meg på joggeturen i morges og ødela det splitter nye headsettet mitt. Og reiv høl i favorittløpetightsen min. BÅNDTVANG FOR FAEN!?

2. Arbeidsgiveren min glemte å levere skattekortet mitt, så måtte skatte 50%. Noen som vet om man får det igjen på skatten til neste år? :arghh:

3. Enda ikke noe sted å bo. Fml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Møtte en bikkje som overfalt meg på joggeturen i morges og ødela det splitter nye headsettet mitt. Og reiv høl i favorittløpetightsen min. BÅNDTVANG FOR FAEN!?

2. Arbeidsgiveren min glemte å levere skattekortet mitt, så måtte skatte 50%. Noen som vet om man får det igjen på skatten til neste år? :arghh:

3. Enda ikke noe sted å bo. Fml.

alt du har betalt extra får du tilbake ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inne i en sånn herlig periode av livet mitt der jeg kommer til å bruke denne tråden hver dag! Hvorfor ikke lage en liste.

  • Jeg har vondt i hodet. På vei hjem fra jobb kjører jeg forbi en golfbane. Dette får meg til å hate folk som spiller golf! Fordi de spiller golf! Golf er tåpelig! Litt senere hata jeg ei dame som stod på fortauet å stirra tomt ut i lufta! Fordi det er teit å bare stå på fortauet sånn helt uten videre å bare stirre tomt ut i lufta. Og enda litt senere hata jeg ein feit gutt som spiste softis! Litt fordi han var feit og litt fordi han hadde softis! Og så kom eg på at eg og er feit...
  • Denne tidligere nevnte herlige undersøkelsen jeg skal gjennom der jeg må ligge halvnaken og sprike med beina mens noen trøkker ett kamera opp i blæra mi er plutselig neste uke istedenfor om eit halvt år! Det betyr at all "gruinga" jeg skulle fordele ut over eit heilt halvår nå blir pressa ned til en uke. HERREGUUUUD som jeg gruer meg! Eg vil døy!
  • Kristian Valen var det første som poppa opp på tven når jeg kom hjem fra jobb med "oie illt i haudet"! Jeg hater Kristian Valen!
  • Kalkunfileten jeg skulle spise til middag smakte rart, og endte i bosset. Desverre etter litt for mange biter, så nå er det "detox" på gang for å si det fint! Slankinga går plutslig litt fortere!
  • Fremdeles vondt i hodet, og det trykker i tarmen (godt å være anonym) og nå er det leggetid! Blir nok ikkje mye søvn!
  • Må stå opp tidlig i morgen bare for å ta kjipe telefoner til sykehus og shit!
  • Trening! Blæææ! Ikke klar for det i det hele tatt!

Oppsumering: Bæsj! FML!MONGOFAEN!...og litt mer diare!

Hahaha! Du ble nettopp min dagens glade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en boks med vival liggende etter at eg tok en visdommstann, men eg skal på jobb etterpå, og da må eg være kjørbar og klar i hodet. De sa at de i utgangspungtet ikke pleide å dope ned folk, så da skal eg prøve å for en gangs skyld være like barsk som alle andre!

Buuuuuu!

do_it.gif

Jeg tok en gang to valium før tannlegen. Etterpå hadde jeg en ganske chill dag på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte 3 t-skjorter og en genser på play.com for tilsammen 399kr.

Fikk hentemelding fra posten.

MÅ BETALE 219KR I TOLL :dead:

Gidd å plutselig finne ut at man skal være miljøvennlig og sende alt i én pakke uten å si ifra :mad::mad::mad:

Bestiller du alt på en gang, så sender de det som regel alt i ett pakke, om du ikke gir noen annen beskjed. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buuuuuu!

do_it.gif

Jeg tok en gang to valium før tannlegen. Etterpå hadde jeg en ganske chill dag på jobb :)

Forskjellen er vel at jeg risikerer autorisasjonen min, andre menneskers liv, masse penger (sertfikater) og ein heil haug med år med utdannelse! Det gidder eg ikke for to vival. Da koser eg meg heller litt ekstra når eg kommer hjem fra jobb :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er vel at jeg risikerer autorisasjonen min, andre menneskers liv, masse penger (sertfikater) og ein heil haug med år med utdannelse! Det gidder eg ikke for to vival. Da koser eg meg heller litt ekstra når eg kommer hjem fra jobb :blush:

Det får være greit denne gangen. Men da skal du kose deg skikkelig når du kommer hjem! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får være greit denne gangen. Men da skal du kose deg skikkelig når du kommer hjem! ;)

Javelda :oops: Hvis du sier det så får eg vel bare høre på deg :(! Men da bytter eg ut vivalen med øl siden eg kommer til å være skikkelig sjøldestruktiv :banghead: Jeg elsker selvdestruktive kosekvelder lizzåm :hungover::blackeye:

Nattas negative:

:inpain: Jeg la meg ned for å dø, men det virka ikkje! :arghh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javelda :oops: Hvis du sier det så får eg vel bare høre på deg :(! Men da bytter eg ut vivalen med øl siden eg kommer til å være skikkelig sjøldestruktiv :banghead: Jeg elsker selvdestruktive kosekvelder lizzåm :hungover::blackeye:

Nattas negative:

:inpain: Jeg la meg ned for å dø, men det virka ikkje! :arghh:

Alltid ligge kjedelig å ligge seg og ikkje våkne opp dau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid ligge kjedelig å ligge seg og ikkje våkne opp dau.

Det er faktisk det! Kanskje det hadde hjupet om eg hadde tatt de 15 vivalene mine sammen med en pakke paracet eller noe. Men eg tror heller eg lar naturen gå sin gang og krysser fingra for en anurisme eller noko sånn :dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...