Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest xxxxxx
Nei, men dritten lot meg ikke levere inn en del lovpålagte oppgaver uten å gjøre de omatt tusen ganger. Noen oppgaver trodde jeg også var levert, men var ikke det, så jeg håper bare jeg ikke får store bøter :mad:

Ring og klag i morgen, de pleier å høre etter da. Samt at de ansatte gjerne hater Altinn litt selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat iform.no *Spis lite og ofte. Husk å velge sunn mat. La hvert lille måltid bestå av mye proteiner, grønnsaker og grove kornprodukter. Spis deg aldri helt mett og ikke spis før du virkelig er sulten igjen. Når du er på restaurant trenger du ikke bestille det samme som din partner. Velg en salat i stedet for pastaretten.*

*”Men jeg liker jo sjokolaaaaade!”

Det er nesten universiellt at kvinner liker sjokolade (tro det eller ei, men det gjør faktisk vi gutta også.. i alle fall jeg)

Sjokoladespising er deilig. Det fremmer en velværerespons i kroppen gjennom samme kanalene i hjernen som når man har hatt sex.. MEN; sjokolade er noe av det mest kaloririke en kan spise. Skal du bli strammere og gå ned i vekt, må denne vekk. I alle fall mengdene modereres, da det å trene vekk en 200grams sjokoladeplate vil kreve langt mer aktivitet en dag en du har kapasitet til å klare siden du faktisk spiser mat i tillegg om dagene. (og gjør du ikke det, må vi starte på et helt annet nivå).

Jeg elsker sjokolade, det er rett og slett deilig.. Men noe må ofres om en skal lykkes, så bruken av andre matvarer som smaker søtt er en nødvendighet. Frukt er et glimrende alternativ. Hør på treneren din, hold planen din. Snikspiser du sjokolade, lurer du bare deg selv, og trenere og hjelpere kan hjelpe dere langt, men ikke med selvbedrag.

Da har jeg tatt for meg noen små myter som jeg møter ofte i mitt arbeid med jenter som trener. Konklusjonen er tren, spis, og kos dere, for det er ingen reell risk for at dere verken ser ut som en hest, eller mister brystene de første årene dere trener uansett.*

Jeg må bynne som kostholdsveileder. Så kan jeg spise sjokoladeis MENS vi har konsultasjon, bare for å virkelig pumpe poenget inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler eg sterkt på. Kan du ikkje berre sitte over pengene til meg? Då går det vel opp i opp?

Hahaha, trekker på smilebåndet, og ser for meg samtalen:

"Nei, hvorfor jeg ikke har betalt restskatten min?? Har jo betalt, betalte en dere skylder 10.000- gå'kke det opp i opp sier du??"

Eneste grunnen til at det ikke er negativt er at jeg regnet med en smell på 50k, så enten har jeg tjent for lite eller betalt mer i skatt enn jeg trodde :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat iform.no *Spis lite og ofte. Husk å velge sunn mat. La hvert lille måltid bestå av mye proteiner, grønnsaker og grove kornprodukter. Spis deg aldri helt mett og ikke spis før du virkelig er sulten igjen. Når du er på restaurant trenger du ikke bestille det samme som din partner. Velg en salat i stedet for pastaretten.*

*”Men jeg liker jo sjokolaaaaade!”

Det er nesten universiellt at kvinner liker sjokolade (tro det eller ei, men det gjør faktisk vi gutta også.. i alle fall jeg)

Sjokoladespising er deilig. Det fremmer en velværerespons i kroppen gjennom samme kanalene i hjernen som når man har hatt sex.. MEN; sjokolade er noe av det mest kaloririke en kan spise. Skal du bli strammere og gå ned i vekt, må denne vekk. I alle fall mengdene modereres, da det å trene vekk en 200grams sjokoladeplate vil kreve langt mer aktivitet en dag en du har kapasitet til å klare siden du faktisk spiser mat i tillegg om dagene. (og gjør du ikke det, må vi starte på et helt annet nivå).

Jeg elsker sjokolade, det er rett og slett deilig.. Men noe må ofres om en skal lykkes, så bruken av andre matvarer som smaker søtt er en nødvendighet. Frukt er et glimrende alternativ. Hør på treneren din, hold planen din. Snikspiser du sjokolade, lurer du bare deg selv, og trenere og hjelpere kan hjelpe dere langt, men ikke med selvbedrag.

Da har jeg tatt for meg noen små myter som jeg møter ofte i mitt arbeid med jenter som trener. Konklusjonen er tren, spis, og kos dere, for det er ingen reell risk for at dere verken ser ut som en hest, eller mister brystene de første årene dere trener uansett.*

Jeg må bynne som kostholdsveileder. Så kan jeg spise sjokoladeis MENS vi har konsultasjon, bare for å virkelig pumpe poenget inn.

Og nååå fikk jeg lyst på sjokolade… gaaaah!

Unner meg en eventyr på lørdag- 24 gram ren nytelse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble hamburger i dag og :( Og ikkje av den karbonadedeigtypen som er snill med kroppen din :censored:

sånn har jeg det når jeg er i usa.. prøver å gå for det mottoet at i dag skal det ikke bli burger, men tror du ikke det blir det hver dag eller :/

men bare venn deg til de karbonadedeig burgerene så går det bra til slutt :D Er jo sykt god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn har jeg det når jeg er i usa.. prøver å gå for det mottoet at i dag skal det ikke bli burger, men tror du ikke det blir det hver dag eller :/

men bare venn deg til de karbonadedeig burgerene så går det bra til slutt :D Er jo sykt god

Greia er at jeg jobber i en bitteliten bygd, langt hjemmefra med tidenes kjipeste kokemuligheter! Lager meg gjerne en sunnere variant hjemme, men her går det bare ikke. Men når jeg kutter dressingen og tar en treningsøkt så går det jo greit. Det er jo ikkje hveeeer dag (bare nesten...). Glad eg har mange fridager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at jeg jobber i en bitteliten bygd, langt hjemmefra med tidenes kjipeste kokemuligheter! Lager meg gjerne en sunnere variant hjemme, men her går det bare ikke. Men når jeg kutter dressingen og tar en treningsøkt så går det jo greit. Det er jo ikkje hveeeer dag (bare nesten...). Glad eg har mange fridager!

Ja er litt kjipt vis du faktisk ikke kan lage mat selv. Jeg satt stuck i florø i 3 dager en gang og vi måtte sitte i resepsjonen på hotellet som ikke hadde noe mat hele dagen og vente på svar om vi fikk reise. ble meget fustrert da ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er litt kjipt vis du faktisk ikke kan lage mat selv. Jeg satt stuck i florø i 3 dager en gang og vi måtte sitte i resepsjonen på hotellet som ikke hadde noe mat hele dagen og vente på svar om vi fikk reise. ble meget fustrert da ja

Jeg kan lage mat, men med kun to kokeplater og en elendig steikepanne (som man må bruke en liter fett på) så begrenser det en del. Jeg er på jobb opp til en uke i strekk (og det er ikkje like fint fom i Florø, desverre). Flott med en tråd å få ut all negativiteten!

(men i morgon er det friiii!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer inn for morgentrening, så er den supersøte jenta på mølla.

Og akkurat i det jeg tar av ørepluggene for å hilse, så hører jeg refrenget på denne sangen:

Needless to say. Dro hetta langt faen over trynet og nærmest løp mot garderoben i flauhet.

Og for å toppe det hele så slo jeg tåa i ene stativet rett før jeg går inn døra og klarer så vidt å unngå å tryne inn i garderoben:(

Ganske sikker på at Robert Eilertsen har noe med dette å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...