Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var kake overallt på jobben idag!!! OREO KAKE I TILEGG DA. alle gikk rundt og spiste, tenkte på kake hele dagen.. fml

Ja, du spiste vel kake også hele dagen såklart?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tisser mer enn nok i utgangspungte så jeg gidder ikke å drite i tilegg mens jeg drikker! Hallo lizzm! :rolleyes: Nei, jeg tar sånne bra for magen piller. Egentlig bare for å få brukt de opp så jeg kan kaste boksen slik at den ikke tar opp plass... og litt fordi eg var treg i magen. Men det er eg ikke nålener. Nå er eg bare full! Og litt emo... men mest full! Digg...! Bæsj...! Jeg føler meg litt maniskdepprissiv faktisk! Og så tror eg eg kommer tilbake for å være megasupernegativ i morgen, for dette kan UMULIG føles bra i morgen :dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal studere master i spes.ped, så tenkte det :) Jeg er ikke kjent i Oslo i det heeeeele tatt da :(

Hahaha! Skummelt, som at det er skummelt at jeg kommer, eller at Oslo er skummelt! hmmm o_O

Oslo er like lite som ....noe som er svært lite:wacky: oG skummelt fordi vi får en sjokoninja i byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo er like lite som ....noe som er svært lite:wacky: oG skummelt fordi vi får en sjokoninja i byen!

Kødder du eller? Jeg syns Oslo virker så... stort og rotete! Slipper du meg av på Oslo S, så vet jeg hvor det er. Tar du med meg litt lenger opp/ned/bort, så er jeg lost :(

Caramella, du får ta meg med på en sightseeing :) Sjokkoninjaer kan være litt snille og :) .. innimellom :nin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du eller? Jeg syns Oslo virker så... stort og rotete! Slipper du meg av på Oslo S, så vet jeg hvor det er. Tar du med meg litt lenger opp/ned/bort, så er jeg lost :(

Caramella, du får ta meg med på en sightseeing :) Sjokkoninjaer kan være litt snille og :) .. innimellom :nin:

hehehe... vi ordner sightseeing eller så er der nok av japanske busser du kan joyne:happy:

for å være helt ærlig... 0 peil på sjokkoninjaer..:cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...